Ik trek morgen een geelblauw shirt aan speciaal voor haarquote:
Als je die zaterdag aan trekt wint Oekraïne.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik trek morgen een geelblauw shirt aan speciaal voor haar
Jammerquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
Bij het headbangen kleine hapering in haar zingen. Ze draait nu de cirkel. Je ziet de man de cirkel meedraaien.
Wie is nummer 1?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik... ik voel geen winnaar. Het kan ook m'n eigen moeheid zijn. Maar dit is m'n nummer 2.
Pfff. Kunnen ze dat na zoveel keer nog niet goed filmenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
Bij het headbangen kleine hapering in haar zingen. Ze draait nu de cirkel. Je ziet de man de cirkel meedraaien.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:29 schreef Cee het volgende:
Nu komt Tsjechië, waar iedereen lyrisch over is maar die ik nog steeds als NQ zie, eens kijken of ik het nu snap.
Ze krijgen die staging echt maar niet goed he. Wat erg.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:27 schreef Cee het volgende:
Ze gaan toch niet weer een Sennekje doen hé?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
België lijkt steeds zwakker te worden naar mate de week vordert.
Wordt echt geen finale voor ze
Wel een account op twitter, maar zal dat hier maar niet delen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef Funhouse het volgende:
Doen onze Spaanse vrienden bij RTVE geen clips uploaden vandaag?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
Oh wacht nu snap ik het wel dit gaat gewoon door gekke Cee. Zeker na een vermoeid ogend Zweden.
Soms denk ik echt dat ik andere dingen zit te kijken. Of gewoon altijd zo lyrisch was hierover dat ik kritischer ben.quote:
En als afsluiter werkt het prima volgens mijquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef Cee het volgende:
Oh wacht nu snap ik het wel dit gaat gewoon door gekke Cee. Zeker na een vermoeid ogend Zweden.
Ja, de eindnoot was niet helemaal goed.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:33 schreef Nexum het volgende:
Heeft Jeremie nou een grote noot gemist wat een verontwaardiging in de zaal veroorzaakte?
Allemaal hype; ik heb vaak als fanpers of wie dan ook erg negatief is dat ik het dan weer vind meevallen, en bij de hype momenten denk ik dan weer.. is dit het?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat ik andere dingen zit te kijken. Of gewoon altijd zo lyrisch was hierover dat ik kritischer ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |