Speelden ook nergens meer voor toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef LordVoldermort het volgende:
Liverpool B is ook gewoon veel te sterk vor ze qua voetbal
Hopelijk gaat Gerrard zijn oude liefde aan de titel helpen. Maja, puur obv kwaliteit zou City het makkelijk moeten winnen. Dubbeldekkerparkeergenot hopelijk zondag van Villa.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Zelfde geldt voor Villa komend weekend, al denk ik dat de coach ze wel zal motiveren
Behoorlijk treurig wel, nadat je met zo’n budget zo lang hebt moeten aankloten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
Everton draait een 0-2 achterstand tegen Palace om naar 3-2.
Goodison op zijn kop, want Everton blijft erin. Pitch invasion, and everything.
Leeds natuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2022 13:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zijn we voor Burnley of voor Leeds? Ik ga voor Weghorst
Schakelkanaal Hans.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:24 schreef -XOR- het volgende:
Dr zitten hier echt boys naar Burnley en Leeds te kijken?
@onlogisch schoen opeten topicquote:Op zondag 22 mei 2022 17:40 schreef Wicky15 het volgende:
Als Liverpool dit zelf verneukt dan kijk ik nooit meer voetbal.
Die wisselt hele goede wedstrijden af met zulke schijtpotten, erg zonde.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef -XOR- het volgende:
Blind paard Keita opstellen in zo'n wedstrijd werkt dan ook niet mee.
Ja, jammer.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Feyenoord is United op alle fronten voorbijquote:
Dit is Engeland. Allemaal getraind.quote:Op zondag 22 mei 2022 17:53 schreef WethouderHekking het volgende:
Goed dat de grote Marco even duiding geeft.
Ja, Die komen er nu even bij...quote:Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Krijgen we nu ook nog Serie A erbij in de switch? voor mij hoeft dat niet.
Offside.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:12 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Fernandinho kan gewoon niet meer. Debiel dat Pep hem steeds speeltijd wil geven.quote:Op zondag 22 mei 2022 18:15 schreef LordVoldermort het volgende:
Dat City kan ook echt niet verdedigen he. Wat een ruimte elke keer centraal daarachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |