Het komt in slo mo mo mo mo moquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef molloot200 het volgende:
Heeft die Spaanse omroep nog niks gedeeld?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Publiek is blijkbaar sowieso vrij dood behalve voor Servie tot nu toe
quote:🇲🇹 Emma brings a positive vibe for Malta
Malta is definitely disadvantages from the sun, but they worked with what they could. The performance starts with Emma playing the piano, where she dances as well, after which she moves to the B stage with dancers.
Vocally, this is great! Of course, this was expected from Malta. She even throws in a longer note in the bridge. She is such an experienced performer, and it shows, because this is nice to watch. Juries will love this, no doubt.
Luiers, doorligwonden, drollen in de orkestbak, alles.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Cee het volgende:
Stukje over Sanremo festival en dat dit is waar Eurovision begon maar dat het voor de Italianen meer betekent, namelijk 4 dagen niet slapen om kaartentrucs en Zlatan-sketches te kijken. Dit laatste stukje verzon ik erbij.
Misschien kunnen ze Moldavië even terugroepen want ik hoorde net van Cee dat die vanmiddag op de NLse radio gedraaid werden en daarna nog eens omdat de mensen het zo leuk vonden.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Publiek is blijkbaar sowieso vrij dood behalve voor Servie tot nu toe
Maar dit is dus lastig te beoordelen omdat haar bekendheid in Italië groot is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
[ twitter ]
Malta vonden ze leuk blijkbaar.
Ja, en de ESF-fans vinden Achille ook geweldig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar dit is dus lastig te beoordelen omdat haar bekendheid in Italië groot is.
Net als San Marino zometeen, daar zal het nóg meer zijn.
Ohjaaaaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO MOIRA.
ITALIAN OVERLORD ACHILLE LAURO
swieber niet stelen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Cee het volgende:
Ze moeten nu allemaal de handen uitstrekken en dan stil zijn en dan lawaai maken. Ik check of ik de Italiaanse Ketnet soms aan heb staan.
Kan hij niet gewoon op zijn telefoon kijken, of is hij wat dat betreft net als ik?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:38 schreef Moira het volgende:
Oh maar Mono wil weer Blacklist verderkijkenDus ik moet na San Marino wel gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |