SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dan straks lekker gaan slapen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik slaap half geloof ik. Ben telkens een beetje aan het wegdoezelen. De muziek is wel echt lekker.
Ik snap dat ook niet. Ze hebben wel meer liedjes die mooier zijn dan Black.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom staat Black overal zo hoog, terwijl Jeremy wel een mooi nummer is?
Je zou natuurlijk Symph als voorbeeld mee kunnen nemen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga morgen maar weer eens naar de kapper, terug naar de vorige en meteen een stuk korter, dat ‘hippe’ van de afgelopen keer beviel niet zo goed na een paar weken. Ik loop al weken met klemmen en speldjes enzo te klooien, tijd om te accepteren dat schouderlengte en langer gewoon echt niet meer staan
Ik ook niet, denk dat de laatste keer toch zo'n 35 jaar geleden is.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook niet, denk dat de laatste keer toch zo'n 35 jaar geleden is.
Dat kapsel vergt meer bijhouden dan het mijne, het wordt hoog tijd dat ik de tondeuse weer pakquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk Symph als voorbeeld mee kunnen nemen.
Hoef je voorlopig ook niet meer terug.
Het was bij mij compleet weggezakt. Kwam pas naar boven toen ik nadacht over het thema van deze show.quote:
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Michel Jackson - Billy Jean
03. Blondie - Denis
04. Alt-J - Adeline
05. Tool - Jimmy
06. Better Than Ezra - Rosealia
07. ABBA - Fernando
08. Boston - Amanda
09. Birds Of Tokyo - Violet
10. Concrete Blonde - Joey
11. Falco - Jeanny
12. Barry Ryan - Eloise
13. Goldfinger - Margaret Ann
14. Iggy Pop And Kate Pierson - Candy
15. Ignite - Pieter
16. Incubus - Anna Molly
17. Julia Jacklin - Elizabeth
18. Gorillaz - Clint Eastwood
19. Supergrass - Mary
20. Claw Boys Claw - Rosie
21. Millencolin - Ray
22. The Automatic - Raoul
23. The Hollies - Carrie Anne
24. Marillion - Kayleigh
25. The Kik - Erik
26. Queen - Mustapha
27. The Police - Roxanne
28. Scissor Sisters - Mary
29. Pearl Jam - Jeremy
30. The Breeders - Iris
31. Seven Mary Three - Margaret
32. Sister Sledge - Frankie
33. Rush - Tom Sawyer
34. Suzanne Vega - Luka
35. Tori Amos - Talula
36. A Perfect Circle - Judith
37. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |