Even zo'n kind net zo lang voor een levensgrote foto van z'n vader zetten totdat hij in huilen uitbarst.quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:52 schreef peaceman het volgende:
Ze moeten Schmidt in de rust wel even de 1-0 laten zien
@Littlerabbit heeft ook al zo'n negatieve kijk op de wereld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even zo'n kind net zo lang voor een levensgrote foto van z'n vader zetten totdat hij in huilen uitbarst.
Jammer dat @Littlerabbit een leunstoelmening heeft.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:littlerabbit heeft ook al zo'n negatieve kijk op de wereld.
Ze gingen dat organiseren en die moeder zal wel besloten hebben dat dat kind erbij moet zijn, laat dat dan lekker.
Ik wacht tot alle afleveringen erop staan en dan begin ik bij het vorige seizoen want daar heb ik geen actieve herinnering aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben nu dus dat nieuwe seizoen aan het kijken maar eigenlijk heb ik geen idee meer waar het over gaat
Ja ik vond dat ook bijzonder smakeloos eerlijk gezegdquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Even zo'n kind net zo lang voor een levensgrote foto van z'n vader zetten totdat hij in huilen uitbarst.
Dit kan je zelf niet uitrekenen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als Sparta wint van Heracles dan moet Heracles nacompetitie?
Wat lief van jequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil Lidl feliciteren met hun 25ste verjaardag.
Kan je wat meer enters gebruiken voortaan?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Je moet gewoon een analyse maken wat hij tweet
Hij zegt in principe dat dat de var knvb corupt zijn en ajax helpt
Dit gaat op deze manier leven bij alle voetbalfans in Nederland
als je dit verder door analiseert
ajax zal door dit soort structuele voortrekkerij steeds minder populair worden in nederland
De media probeert het in de doofpot te stoppen omdat ze voor ajax zijn
maar het volk spreken
gevolg zal dat er een revolutie zal komen net als in cuba
met dit soort twitteraars als de grote helden.
Nou ja, ik denk niet dat z'n zoontje er per se op zit te wachten om zo in de spotlights te staan terwijl z'n vader net twee dagen dood is.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:littlerabbit heeft ook al zo'n negatieve kijk op de wereld.
Ze gingen dat organiseren en die moeder zal wel besloten hebben dat dat kind erbij moet zijn, laat dat dan lekker.
Dit is niet waar!quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:slobeend snapte er ook al niks meer van
liefst na elke lettergreep.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je wat meer enters gebruiken voortaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |