Zou dat ook leuker vinden inderdaad! Ben vooral benieuwd hoe de BBC het zou aanpakken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ohja dat wel en dat gebeurt dan denk ik ook, maar reageerde meer op je laatste zin. Dacht je bedoelt dat het verder gewoon ook inhoudelijk een Zweedse show wordt.
Zou het zelf trouwens wel leuker vinden als ze toch UK of Duitsland kiezen en daar gewoon de krachten bundelen.
In de Eurojury kwam UK tot 105 punten (wel zeven extra stemmende landen). Ik ben toch geneigd te zeggen dat het iets meer moet zijn. Dami Im had 109 punten voorsprong op Jamala en dat waren er uiteindelijk 23 te weinig.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 10:52 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Jep. Wil een ander land kans maken, dan zou die toch op z’n minst 100 punten voorsprong moeten pakken bij de jury’s schat ik in.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
Aan de reactie in het publiek te horen zou het Spanje moeten zijn in ieder geval. Heel die zaal ging uit zijn stekker gisteren
De afwijkingen van de voorspellingen tegenover de realiteit. Het valt me voor zo’n lastig jaar niet tegen. Van alles wat fout ging was Polen de grootste teleurstelling.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 18:57 schreef Fred_B het volgende:
De (mogelijke) uitslag van vanavond:
1. Oekraïne
2. Zweden -2
3. UK +1
4. Italië -2
5. Spanje +2
6. Polen -6
7. Moldavië
8. Servië +3
9. Nederland -2
10. Griekenland +2
11. Noorwegen +1
12. Estland -1
13. Portugal+4
14. Australië-1
15. Armenië -5
16. Zwitserland -1
17. Azerbeidzjan+1
18. Litouwen +4
19. Finland-2
20. Tsjechië -2
21. Roemenië +3
22. België+3
23. Frankrijk -1
24. IJsland +1
25. Duitsland
SPOILER: nog wat enthousiasme over hoe geweldig dit wel niet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De afwijkingen van de voorspellingen tegenover de realiteit. Het valt me voor zo’n lastig jaar niet tegen. Van alles wat fout ging was Polen de grootste teleurstelling.Polen had denk ik toch erg veel last van concurrenten die in dezelfde vijver visten. Overload aan mannen met een ballad dit jaar. En je hebt kans dat de diaspora dit jaar deels voor Oekraïne ging.SPOILER: nog wat enthousiasme over hoe geweldig dit wel niet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |