SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
...quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
Als alles kut was dan hing de hele dag mijn tong uit mijn mond.
waaromquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
Was hangt. Afwas gedaan. Geen zin meer in ijsjequote:Op woensdag 11 mei 2022 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst was ophangen. Dan de afwas. En dan een ijsje. Zo beter?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:31 schreef Haags het volgende:
wijfquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was hangt. Afwas gedaan. Geen zin meer in ijsje
niet gelachen, die had net een joint opquote:
Die stond er één te rokenquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
niet gelachen, die had net een joint op
Dat is niet wat Roe v. Wade is though. Dat gaat over of States individueel abortuswetgeving mogen maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef Karzai het volgende:
oja abortus kwestie, die reliegekkies willen ons weer naar de middeleeuwen
Ed, Edd en Eddy.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben ze al een naam?
Heet er één Ciske?
Ik wil deze eer wel opeisenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:00 schreef Ama het volgende:
Iemand hier kwam ermee en ik vond het grappig en Solo ook. Past ook wel bij mijn liefde voor het oude Cartoon Network.
ik kijk het niet, maar er komt verder ook geen reet op tvquote:
Songfestival ook toch?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kijk het niet, maar er komt verder ook geen reet op tv
ik ga dat vandaag niet halen, door mn sollicitatie was ik wat laat thuisquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien dat ik toch nog wel over de 13k ga eindigen trouwens @:Haags
Helemaal als ik ook nog een blokje ga wandelen maar dat lijkt niet al te aannemelijk.
dat is morgen weerquote:
Je hebt je best gedaan met 13K. Dat is meer dan voldoende op een dag.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien dat ik toch nog wel over de 13k ga eindigen trouwens @:Haags
Helemaal als ik ook nog een blokje ga wandelen maar dat lijkt niet al te aannemelijk.
ik dacht het wel, maar ik heb geen zin om het terug te zoeken om het te controlerenquote:
Ja vind ik ook wel op zichquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt je best gedaan met 13K. Dat is meer dan voldoende op een dag.
25 meiquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is Feyenoord tegen Roma?
Dat is dan nog wel een voetbalwedstrijd die ik zou kijken
25/5quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef gianni61 het volgende:
wanneer is Feyenoord tegen Roma?
Dat is dan nog wel een voetbalwedstrijd die ik zou kijken
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
onderin is het ook spannend, sparta heeft al gescoord
Lekker sateetje op?quote:
Klinkt wel realistischquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef Karzai het volgende:
Gaat over een veldslag waar zo'n 300 Spartanen, 25000 perzen tegenhouden
echt gebeurdquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:14 schreef Koen66 het volgende:
Film over Sparta
[..]
Klinkt wel realistisch
extra jappenkak?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:13 schreef LTVDK het volgende:
Lijkt er wel op dat er elke keer dat ik pizza bestel er wel iets mis gaat. Had tijdens het lopen alvast besteld via de app zodat ik het gelijk kon meenemen. Kom ik daar in de zaak aan en vragen ze wat ik wil bestellen, dus ik van 'ik heb al besteld' en hij zo van 'ik zie niks, alleen een ander soort pizza op jouw naam maar die zit helemaal vol met kaas'. Bleek er een fout in de app te zitten waardoor die de verkeerde pizza bestelde dus kon ik alsnog er op wachten. Ze hadden hem wel extra groot gemaakt en extra vol gegooid
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast leuker dan over PEC@:treinhoer
And with nine millimeter bullets on itquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Karzai het volgende:
Wel met de juiste discipline en vechtkunst natuurlijk
Als je een PEC supporter bent kun je sowieso beter van een torenflat springen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.
Nou nou nouquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je een PEC supporter bent kun je sowieso beter van een torenflat springen.
Wees blij, voorlopig hoeven jullie even geen IJsselderby meer te spelenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hahahaha. Het is afzien dit seizoen als PEC supporter. Tegen beter weten in toch achter de club blijven staan. Ooit breken betere tijden aan.
Nee dit was gewoon een normale met tomatensaus, maar er lag dubbel zoveel groente en kip op als normaal, en normaal zijn ze al niet heel zuinigquote:
Wat voor pizza is dat dan? Pollo gras of zo?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dit was gewoon een normale met tomatensaus, maar er lag dubbel zoveel groente en kip op als normaal, en normaal zijn ze al niet heel zuinig
Nee de pollo speciaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat voor pizza is dat dan? Pollo gras of zo?
Ben je Bon Jovi aan het luisteren?quote:
Klinkt zelfs een beetje soort van schaduw van poging tot gezond, uit de verte?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee de pollo speciaalwaarbij het 'speciaal' in dit geval dus de groenten zijn (paprika, ui, champignon)
Zal ook wel meevallen, maar is voor de variatie wel een stuk lekkerder dan alleen maar kip er opquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt zelfs een beetje soort van schaduw van poging tot gezond, uit de verte?
Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
Jij ook al Italiaans voer op, kom wel dichtbij zoquote:
Ik vond beide kut en uitmelkerij, Dus ik ga ook deze niet in de bios kijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet. Maar vond de vorige ook behoorlijk kut.
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hč.
Die kashmir cover?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Die intro van Girl with the dragon tattoo is zo lekker hč.
Goed boek, kut filmquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
Ik heb alleen het eerste boek gelezenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sowieso goede films, goede boeken, goed verhaal
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste boek gelezen
Binnenkort op HBO.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe Fantastic Beasts al gezien?
deze man weetquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet ook de Zweedse serie kijken ipv de film.
tandloze broodbalmelkgodinquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
GoedenavondHet is mij, jullie zompige broodballetje.
@:datismijnmening
Hallo oma kwiwiquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja ik snap.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Immigrant Song bedoel ik![]()
Origineel is van Led Zep deze is een cover.
Noemt Gergi je ook zo?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb alleen mezelf water gegeven onder de douchequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Plantjes hebben ook weer water en de vaatwasser is leeg. Nu nog het vee verschonen. Moet eigenlijk ook nog mijn eigen bed verschonen maar dat bewaar ik voor een andere keer.
Was op het aan vouwen hierquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Wat zijn jullie allemaal huishoudelijk aan het doen alsof het al weekend is
maar dat is het ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Egnie. Vorig jaar bed nog verschoond, vind het wel weer mooi voorlopig ff.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Ja jij hebt 6 maanden weekend, dat telt nietquote:
Hij kan beter zijn Spaans bijspijkeren als die naar Argentinië vlucht hoorquote:
Ik moet al drie weken strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoorquote:
alles op kapstokken ophangen helpt ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je drie weken moet strijken zou ik toch eens wat meer kreukvrije spullen kopen hoor
Of gewoon niks strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
alles op kapstokken ophangen helpt ook
Soms moet ik naar buitenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Dan hoef je toch alleen je joggingbroek te strijken.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen vrouwen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Alsof ik overhemden draagquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
strijkenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mannen met kreukels in hun shirt zijn undatable
Blousjes draag ik niet en al mijn jurkjes hoef ik niet te strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
En zitten ook gewoon beter vind ik. Iets ruimerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Katoenen blousjes en jurkjes zien er niet uit als je ze niet strijkt
Ik heb polo's die kreukvrij drogen als je ze ophangtquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Anyways ongestreken kleding is niet sjiek
hier niet te zien dat het niet gestreken is hoor.. gewoon goed uithangenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
T-shirt gooi ik nooit in de droger maar op het droogrek, is gewoon kreukvrij dan hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
toch maar vast even die nieuwe overhemden passen. Misschien doe ik die morgen wel aan dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Polo;s? t-shirts?
Ik heb gewoon zoals ze het zelf omschrijven '100% hoogwaardig biologisch katoen'quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.
Klopt. Sommige dingen kun je uithangen en dan is zwaartekracht genoeg om iets kreukvrij te maken.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt ook wel aan het materiaal. Van die synthetische rommel hoef je inderdaad niet perse te strijken.
Het katoen heeft in een weide met biologisch gras liggen rollenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zoals ze het zelf omschrijven '100% hoogwaardig biologisch katoen'
goed gaan zoeken, wespen nest is kut..quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, vond 5 grote wespen in de kelder die allemaal half dood over de vloer kropenHopelijk geen nest
geen reuze hoornaars?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:15 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, vond 5 grote wespen in de kelder die allemaal half dood over de vloer kropenHopelijk geen nest
Nou inderdaad. Had een paar jaar terug eentje tussen de balkonmuur en een ingebouwde kast, daar bleken er honderden te zittenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
goed gaan zoeken, wespen nest is kut..
zijn 2 verschillende merken, pasvorm kan dan ook heel goed anders zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant. Heb een hoop overhemden van C&A (Angelo Litrico) in 3XL - 47/48. Zit prima om mijn vette kadaver.
Bestel nieuwe bij C&A (Clockhouse) in 3XL - 47/48. Echt veertien maten te klein of zo. FUCK OFF kutwinkel
dat vooral jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vindt het een beetje zielig voor dat kind, wordt zo on the spot gezet op tv
Stuur ze deze keer nou wel terug hčquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Interessant. Heb een hoop overhemden van C&A (Angelo Litrico) in 3XL - 47/48. Zit prima om mijn vette kadaver.
Bestel nieuwe bij C&A (Clockhouse) in 3XL - 47/48. Echt veertien maten te klein of zo. FUCK OFF kutwinkel
Ja ach, nou ja ik vind het wel mooi gedaan zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vindt het een beetje zielig voor dat kind, wordt zo on the spot gezet op tv
¯\_(ツ)_/¯quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja dit verschil is wel absurd. Dit is een beetje hetzelfde als dat je in Nederland voor een tientje drie bier krijgt en in Noorwegen voor hetzelfde geld misschien eentje.
Wacht dat is ook echt zo.
Dus: Waar slaat die maat dan op? En waar slaat die wisselkoers dan op?
ja heb er 1 van 4 XL die past (heel royaal zelfs, maar bon, prima) de rest zijn 3XL's. Heb er 2 van de 4 gepast, de rest probeer ik niet eens meer.quote:
Ehhhh ja. Nou dat zit als volgt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Of tot niet zo lang geleden stond het zo omschreven "CH heeft een jeugdige fit... en vallen daardoor...."quote:Het wordt aanbevolen één maat groter te nemen. CLOCKHOUSE-artikelen zijn smaller en vallen daardoor iets kleiner uit.
Ja ik heb dat ook, daarom bestel ik sowieso alles zowel in M als in L online, en dan gaat terug wat niet past. Soms is zelfs M te groot maar ja ik ga niet alles steeds in 3 maten bestellenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
bij de meeste merken heb ik een M, bij sommige heb ik een L nodig..
Zalando doet dat qua maatadvies wel goed trouwens.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehhhh ja. Nou dat zit als volgt.
Bij vrijwel alle Clockhouse artikelen staat al lang dit
[..]
Of tot niet zo lang geleden stond het zo omschreven "CH heeft een jeugdige fit... en vallen daardoor...."
oh ja ik heb ondertussen merken gevonden waar ik weet welke maat ik moet dragen. als ik zelf shopquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook, daarom bestel ik sowieso alles zowel in M als in L online, en dan gaat terug wat niet past. Soms is zelfs M te groot maar ja ik ga niet alles steeds in 3 maten bestellen
Ja, en weet je wat er ook staat:quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ehhhh ja. Nou dat zit als volgt.
Bij vrijwel alle Clockhouse artikelen staat al lang dit
[..]
Of tot niet zo lang geleden stond het zo omschreven "CH heeft een jeugdige fit... en vallen daardoor...."
Bij welk artikel staat dat?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en weet je wat er ook staat:
[ afbeelding ]
Zo kan ik ook wel van alles adviseren.
Dat doe ik ook het liefst, gewoon bij een paar merken blijven waarvan ik weet welke maat past. Kleding passenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ik heb ondertussen merken gevonden waar ik weet welke maat ik moet dragen. als ik zelf shop
www.outfittery.nl
Deze strugglequote:Op woensdag 11 mei 2022 21:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook, daarom bestel ik sowieso alles zowel in M als in L online, en dan gaat terug wat niet past. Soms is zelfs M te groot maar ja ik ga niet alles steeds in 3 maten bestellen
Meten is wetenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze struggle![]()
Zelfde met schoenen. Het kan per merk verschillen of 41, 41.5,42, of 42.5 nodig heb
naja kleding passen vind ik niet zo'n rampquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat doe ik ook het liefst, gewoon bij een paar merken blijven waarvan ik weet welke maat past. Kleding passen
jupquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze struggle![]()
Zelfde met schoenen. Het kan per merk verschillen of ik 41, 41.5,42, of 42.5 nodig heb
Zijn nog maar paar zaken waar ik binnenloop om iets te kopen. Rest online.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
naja kleding passen vind ik niet zo'n ramp
opdringerige/irritante verkopers
Ja schoenen ook inderdaad. Bij Gabor en the North Face weet ik dat 41 me altijd past. Nou, dat was het dan ook, de rest is prijsschietenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze struggle![]()
Zelfde met schoenen. Het kan per merk verschillen of ik 41, 41.5,42, of 42.5 nodig heb
bij heel veel van die CH hemden.quote:
Ik ben ook 185quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
idd, zijn op 3 vingers te tellen denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn nog maar paar zaken waar ik binnenloop om iets te kopen. Rest online.
Daar gaat het ook niet omquote:
Je hoeft toch tegenwoordig geen zwart overhemd meer? Gewoon netjes/business casual bij een uitvaart is meestal prima.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij heel veel van die CH hemden.
Maar goed die ene die wel goed paste heb ik er nou nog 3 extra van besteld en van de week gooi ik de hele rimram gewoon weer terug.
EN dan is er eigenlijk niet veel meer aan de hand.
Behalve dat ik dan NOG STEEDS geen goed zwart overhemd heb voor een aanstaande uitvaart
Gewoon je bek houden lost nog veel meer oip.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een middagje shoppen en niet als zolderkamerautist kleding online bestellen, opgelost.
al eens zo'n online stylist geprobeerd? je moet best ff wat opmeten.. maar kan ook best veel dingen aan wensen/likes/dislikes opgeven. En je krijgt vooraf een preview, dus als er kut dingen bij zitten kan je die vooraf al skippenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel heel graag dat dingen gewoon in één keer goed zijn trouwensDat vind ik erg prettig.
Maar kennelijk ben ik de enige of zo die dat wil want dat gebeurt tegenwoordig echt NOOIT meer.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze hebben ook een Tupac-shirt Fles
[ afbeelding ]
Oh da's ook wel leuk voor een uitvaart. Wel eerst vaal wassen en een paar keer mee naar Appelpop of zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze hebben ook een Tupac-shirt Fles
[ afbeelding ]
Wow, 6XLquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar even mijn verduidelijkingquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik zie de link even niet met de kleinvallende overhemden
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om![]()
Gaat erom dat alleen maar de 3XL leverbaar is.
Idd. Ik had een grijs colbert met een zwarte trui er onder voor de uitvaart van surrogaatopa.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je hoeft toch tegenwoordig geen zwart overhemd meer? Gewoon netjes/business casual bij een uitvaart is meestal prima.
Stropdas.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd. Ik had een grijs colbert met een zwarte trui er onder voor de uitvaart van surrogaatopa.
Wit overhemd met zwarte stropdas ofzo kan perfect.
Ik had bij m'n moeder witte trui, donkerblauwe broek, en rode pumps. Kan allemaal tegenwoordigquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Idd. Ik had een grijs colbert met een zwarte trui er onder voor de uitvaart van surrogaatopa.
Wit overhemd met zwarte stropdas ofzo kan perfect.
Ooooh kijk je hebt een like verdiendquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden lost nog veel meer oip.
Deze gastquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is nog 1 maat groter. dan staat er geen 7 maar een mini dinosaurus.
Zodat mensen snappen dat die maten wel bestaan voor dat model.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vandaar even mijn verduidelijking
[..]
Ja dat is hartstikke leuk maar als het niet te leveren is heb ik daar betrekkelijk weinig aan, snap je?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:40 schreef Modus het volgende:
[..]
Zodat mensen snappen dat die maten wel bestaan voor dat model.
Zou trouwens wel een bazenmerk zijn dat zo hun maten aangeeft. Welke maat heb jij? "Giraf, en jij?". "Dinosaurus, maar voor corona had ik nog Gazellequote:Op woensdag 11 mei 2022 21:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Er is nog 1 maat groter. dan staat er geen 7 maar een mini dinosaurus.
gat in de marktquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een bazenmerk zijn dat zo hun maten aangeeft. Welke maat heb jij? "Giraf, en jij?". "Dinosaurus, maar voor corona had ik nog Gazelle".
Dan denken ze dat je het over je fiets hebtquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou trouwens wel een bazenmerk zijn dat zo hun maten aangeeft. Welke maat heb jij? "Giraf, en jij?". "Dinosaurus, maar voor corona had ik nog Gazelle".
Dus moeten ze ze maar niet laten zien? En pas weer erbij zetten als ze weer leverbaar zijn? Moet ik dit echt uitleggen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is hartstikke leuk maar als het niet te leveren is heb ik daar betrekkelijk weinig aan, snap je?
Clockhouse valt klein. Pas ik ook niet in. Bij de vrouwen dan.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja precies. Ik wil NU Alleen zien wat ik NU kan kopen en anders haal ik het ergens anders.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Dus moeten ze ze maar niet laten zien? En pas weer erbij zetten als ze weer leverbaar zijn?
Feminien shirtje welquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit had ik zelfs..
niet eens een stropdas.
Shake hands, dat weet ik nu ook. Misschien had ik het woord iets letterlijker moeten nemen en is Angelo Litrico gewoon een enorme vette vadsige papzakquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Clockhouse valt klein. Pas ik ook niet in. Bij de vrouwen dan.
Zoiets ziet er keurig uit hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit had ik zelfs..
niet eens een stropdas.
Foqueville is eigenlijk een soort verkleinde versie van de bibliotheek van Alexandrië, alle kennis is er wel te vinden, Fles had het alleen maar even moeten vragen hier.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Clockhouse valt klein. Pas ik ook niet in. Bij de vrouwen dan.
Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja schoenen ook inderdaad. Bij Gabor en the North Face weet ik dat 41 me altijd past. Nou, dat was het dan ook, de rest is prijsschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
heb ik pas gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets ziet er keurig uit hoor![]()
Counting shades of grey![]()
Eigenlijk zou ik me gewoon eens een keer een pak moeten laten aanmeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fikken wij zo ook af?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Foqueville is eigenlijk een soort verkleinde versie van de bibliotheek van Alexandrië, alle kennis is er wel te vinden, Fles had het alleen maar even moeten vragen hier.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe lang ben je?181, jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik pas gedaanIk dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boswachter Marcel, geniet van de bloemetjes en de bijtjes.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?
FranticBWquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je binnen de maritieme sector was gebleven maar toch maar boswachter geworden?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb ik pas gedaanMouwen net een halve cm te lang, maar verder primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
lees het bijschrift muppet. Dit is van de 1e fitting. hierna zijn alle details op maat gemaakt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mouwen net een halve cm te lang, maar verder prima
Normale maat dan toch? Ik krijg vaak te horen dat mijn schoenen klein lijken voor m'n lengte dus jij zit precies goed dan blijkbaarquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:50 sc[quote]
[b]Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
177
Niet gezienquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lees het bijschrift muppet. Dit is van de 1e fitting. hierna zijn alle details op maat gemaakt.
dat krijg je als je begint te roepen voordat het pijn doetquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet gezien![]()
Maar dan zal die wel goed vallen
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef Ama het volgende:
Ik heb nieuwe kussens op bed en nu vind ik slapen nog chiller.
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normale maat dan toch? Ik krijg vaak te horen dat mijn schoenen klein lijken voor m'n lengte dus jij zit precies goed dan blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wow ik ook, komt dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.Your beauty never ever scared me.![]()
oh daar kan ik niet eens op lopen. Dat worden bij mij gewoon deze.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat krijg je als je begint te roepen voordat het pijn doet![]()
maar hij valt perfectook nog mooie patta's voor er onder incl bijpassende riem
[ afbeelding ]
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Dat valt meteen op en is niet heel erg sierlijk.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja? Vriendinnen en zusje die net zo lang hebben allemaal 38/39.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UniformenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-![]()
Mja ik heb smalle voeten. dus moet zelfs met werkschoenen al opletten wat ik koop. Nu puma's omdat die een smalle leest hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh daar kan ik niet eens op lopen. Dat worden bij mij gewoon deze.
[ [url=https://res.cloudinary.com/dvzhzj0p2/image/fetch/c_fit,e_trim:1,f_auto,q_40,w_1400/https://lowamedia.blob.co(...)outer.png]afbeelding[/url] ]
en deze![]()
![]()
Nou, weer even een avondje niet over eten, kak of kwijlslierten gepraatKan ook
![]()
Ik ga slapen
Het kan nog.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ga slapenTap tap tap![]()
Over 2 uur een lekkere kwijlsliert in je mondhoekquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Ik ga slapen![]()
![]()
Tevens jeej regen over het land in aanzienlijke hoeveelheden. Meer nodig, wel graag snachts
Tijd voor de BBQquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
God volgende week 28 graden. Wil niet.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ben ik ook blij mee, wilde eigenlijk vanavond nog even flink de sproeier aan maar dat hoeft dus niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens jeej regen over het land in aanzienlijke hoeveelheden. Meer nodig, wel graag snachts![]()
![]()
Vandaag de airco even getest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:09 schreef CherryLips het volgende:
God volgende week 28 graden. Wil niet.![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat is dit nou voor een “koop dan een touw” TT?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: