Was je er bij vrijdag bij de rellen tussen Helmond Sport en Den Bosch??quote:
ik lust kijk geen voetbalquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was je er bij vrijdag bij de rellen tussen Helmond Sport en Den Bosch??
ik ga zo aan de ben en jerry's denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Boerenkoolstamppot met worst en spekjes op. Nu een ijsje. Weer een mini magnum denk ik
Dan doen de helft van die relschoppers ook niet. Die gaan puur naar het stadion om te knokken....quote:
Ach? Toch maar eens gaan danquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan doen de helft van die relschoppers ook niet. Die gaan puur naar het stadion om te knokken....
Beetje overhyped en overpriced. Maar op zich ook wel lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ga zo aan de ben en jerry's denk ik
Nee, een ijsje.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Modus het volgende:
Een mini Magnum, da's net zoiets als een XXL Mini Cooper?
¯\_(ツ)_/¯ het is wat er in de vriezer ligtquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje overhyped en overpriced. Maar op zich ook wel lekker
... ik wist het gewoon...quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Pff nee man zit net op de bank te chillen.
Sticker?quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:06 schreef datismijnmening het volgende:
Gouden gerrie gelegd![]()
Gewicht: 8
Kleur: 9
Structuur: 9
Aantal keer vegen: 1
Niet te veel bier hè zeeman.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat je wel wil horen asl je je broek laat zakken
Neequote:Op woensdag 11 mei 2022 18:32 schreef Karzai het volgende:
[..]
is het niet de buurman met zijn sproeier?
Hier eerder 15.quote:
Jaquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krijg net een uitnodiging van mijn sportschool.. Of ik mee wil doen met een triatlon.
WTF denk je zelf![]()
Voor de eer niet en voor geld ook niet. Het zou me niet eens lukken. Echt heel zwaar al ben ik een geoefend zwemmer en fietser. Dat hardlopen... even niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:19 schreef datismijnmening het volgende:
Krijg net een uitnodiging van mijn sportschool.. Of ik mee wil doen met een triatlon.
WTF denk je zelf![]()
Echt he.quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serieus wat ben je ontiegelijk negatief, BAH.
quote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
serieus wat ben je ontiegelijk negatief, BAH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |