SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef hole1988 het volgende:
Jullie raden nooit wie er op de koffie is gekomen.Toevallig een ballon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:58 schreef NailQueen het volgende:
Om precies 21.00 uur is wel een jury show?
Dat is heel populair (en irritant) op tiktok, maar denk dat veel mensen dit niet gaan snappenquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:03 schreef Cee het volgende:
Er komt nu een of andere Chikie chikie cha cha cha dans waar ik niks van begrijp.
Eh, oprecht niet of als deel van de act of...?quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef Cee het volgende:
Alessandro Catellan staat backstage en zegt dat hij met 3 minuten te gaan geen idee heeft wat hij moet doen.
Ik verwachtte door je eerste zinnen een parodie op de rommelige organisatie afgelopen anderhalve weekquote:Op woensdag 11 mei 2022 21:02 schreef Cee het volgende:
Alessandro Catellan staat backstage en zegt dat hij met 3 minuten te gaan geen idee heeft wat hij moet doen. Klinkt Italiaans! Hij loopt van backstage uit het podium op, krijgt nog een paar tips mee en dan wordt hij vergezeld door dansers. Ze doen een soort van hip hop dans maar ook weer niet. Het is erg dad-dance achtig.
Als deel van de act!quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eh, oprecht niet of als deel van de act of...?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:44 schreef hole1988 het volgende:
Jullie raden nooit wie er op de koffie is gekomen.Het gaat dit jaar wel weer helemaal mis heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lees ook mee. Zeker nu @Cee in vorm lijkt.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:04 schreef koffieleuk het volgende:
Dank voor het posten, kan momenteel alleen meelezen
Ik hoop op Georgie of Roemeniequote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef Nexum het volgende:
Wie word de shock qualifier denken jullie? Denk Israel of Montenegro
Als Montenegro een soort Noord-Macedonië 2019 doet vind ik dat niet eens zo'n grote shock.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:07 schreef Nexum het volgende:
Wie word de shock qualifier denken jullie? Denk Israel of Montenegro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |