Is er een reden dat je het consequent thai noemt en niet Thais?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:40 schreef bitterbal het volgende:
Meeste westerlingen die hier wonen leren geen thai. Ken een Italiaan die het heeft geleerd. Die spreekt het nu vloeiend
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan jullie HOTD kijken? Die nieuwe Game of Thrones spin-off
Ja ik ook, maar dan moeten ze eerst eens ergens fatsoenlijk op voorraad komenquote:
Denk dat het thai is ? Of is het Thais?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is er een reden dat je het consequent thai noemt en niet Thais?
je kan nu mee doen met de loting via de coolblue appquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan moeten ze eerst eens ergens fatsoenlijk op voorraad komen
In het Nederlands is het Thaisquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat het thai is ? Of is het Thais?
Thai is de officiële taal van Thailand. De Thaise naam voor de taal is ภาษาไทย (phaasăa thai, "Thaise taal").quote:
Misschien heb ik ook ongelijk, maar ik heb het altijd met een S geleerd.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:44 schreef bitterbal het volgende:
Van wiki
Maar misschien heb je gelijk. Geen idee
Taalpuristserpentquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thai is de officiële taal van Thailand. De Thaise naam voor de taal is ภาษาไทย (phaasăa thai, "Thaise taal").
K heb het nooit geleerd :p maar als je het googled zie je zowel thais als thaiquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien heb ik ook ongelijk, maar ik heb het altijd met een S geleerd.
Ik wacht wel gewoon tot ze ruim voorradig zijn, het is nu toch niet echt het seizoen om te gamenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan nu mee doen met de loting via de coolblue app
Ik spreek ook goed Nederland.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K heb het nooit geleerd :p maar als je het googled zie je zowel thais als thai
Is dat van Apple?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Cloud ligt eruit.
Wat een fantastische uitvinding.
regent het?quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Cloud ligt eruit.
Wat een fantastische uitvinding.
Nee online systeem waarin ik steeds moet werken. Doe bijna niets meer lokaal. Maar dan moet het niet haperen.quote:
En kunnen je opdrachtgevers daar ook op inloggen?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee online systeem waarin ik steeds moet werken. Doe bijna niets meer lokaal. Maar dan moet het niet haperen.
heb je geen eigen 'cloud'/lokale omgeving die synchroniseert zodra er weer verbinding is?quote:Op woensdag 11 mei 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee online systeem waarin ik steeds moet werken. Doe bijna niets meer lokaal. Maar dan moet het niet haperen.
Heb je geen backup systeemquote:Op woensdag 11 mei 2022 15:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |