Ik heb moeite om hier een fout beeld bij te vormen.quote:
Nee Samsung plaats zelf al hoofdletters aan het begin van een zinquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar als je normaal de moeite niet neemt om een zin met een hoofdletter te beginnen en die zin begon wel met een hoofdletter vanwege autocorrect, dan zou dat dus impliceren dat die autocorrect het woordje 'Ja' heeft moeten aanpassen
Nee Samsung toetsenbord plaatst zelf al hoofdletters aan het begin van de zinquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, maar als je normaal de moeite niet neemt om een zin met een hoofdletter te beginnen en die zin begon wel met een hoofdletter vanwege autocorrect, dan zou dat dus impliceren dat die autocorrect het woordje 'Ja' heeft moeten aanpassen
1 keer is genoeg hoorquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Samsung plaats zelf al hoofdletters aan het begin van een zin
[..]
Nee Samsung toetsenbord plaatst zelf al hoofdletters aan het begin van de zin
Vertaal het dan ook.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 2 keer gevraagd of het feestje inside of outside is. Begrijpt ze de vraag niet
quote:Op woensdag 11 mei 2022 13:37 schreef datismijnmening het volgende:
Gaan jullie HOTD kijken? Die nieuwe Game of Thrones spin-off
Dat zou jij toch moeten begrijpenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:09 schreef bitterbal het volgende:
K heb al 2 keer gevraagd of het feestje inside of outside is. Begrijpt ze de vraag niet
quote:Ook laatste coronarestrictie sneuvelt: mondkapje mag af in vliegtuig en op luchthaven
Vanaf volgende week vervalt de plicht om een mondkapjes te dragen op luchthavens en in vliegtuigen. Haagse bronnen verwachten dat RIVM en kabinet dat versoepeladvies van luchtvaartorganisatie Easa overnemen.
De Europese gezondheidsdienst en Europese luchtvaartautoriteit raden niet langer aan om in het vliegtuig een mondkapje te dragen. Het advies, dat sinds het uitbreken van de coronapandemie gold, vervalt komende maandag. Ook de andere coronaregels die luchtvaartmaatschappijen in de weg zitten, kunnen worden versoepeld, vinden ze. ,,Ik verwacht dat het kabinet het overneemt", meldt een Haagse bron.
Ik heb ook wel eens een Thaise vrouw Nederlands zien sprekenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:21 schreef bitterbal het volgende:
Zag gisteren een blanke vrouw thai spreken. Was indrukwekkend
quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Thaise vrouw Nederlands zien spreken
Daar ken ik er ook een van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een Thaise vrouw Nederlands zien spreken
Ik mag zo mijn Tallneck ophalenquote:
https://www.instagram.com/p/Cdak7_lOB8Q/quote:
Vond k eerst ook maar nu niet meer maar er is echt geen touw aan vast te knopenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind Thais net klinken alsof een kikker een hartaanval krijgt, lelijk taaltje.
Is ook gewoon op de PS4 te spelenquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Cdak7_lOB8Q/
ja ik heb nog geen PS5 dus nog niet echt naar die tallneck game gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |