Misschien wil die wel iets meer dan een domme doos die zo easy is.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
Wat een rare gast, zij ziet er gewoon prima uit
Vage dude iddquote:Op maandag 20 juni 2022 19:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
Goed punt. Hoewel hij ook niet bepaald god's gift to women is.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:07 schreef RipCity het volgende:
Oppervlakkige merel..
[..]
Misschien wil die wel iets meer dan een domme doos die zo easy is.
Wel de eerste die ik zie die normaal een fles bubbels open maakt en niet die kurk het halve huis door schiet.quote:
Aantrekkingskracht zit toch ook in gedrag?quote:Op maandag 20 juni 2022 19:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zeker maar een gozer die keer nee zegt is ook verfrissend.quote:Op maandag 20 juni 2022 19:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Goed punt. Hoewel hij ook niet bepaald god's gift to women is.
quote:Op maandag 20 juni 2022 19:13 schreef Fascination het volgende:
Aantrekkingskracht zit toch ook in gedrag?
Vind er ook niet veel aan.
SPOILER: Lijkt me ook wel dit type als ze eenmaal beet heeft... :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje midquote:Op maandag 20 juni 2022 19:05 schreef CrushedTinBox het volgende:
Dat is waarschijnlijk ook zo anders had hij haar niet afgewezen. Merel is het alleen niet gewend om afgewezen te worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:10 schreef Rokehejemi8 het volgende:
Die Merel was te onzeker .
Als ze het anders had gespeeld dus juist laten blijken dat zij hem niets vond dat zou hij misschien juist belangstelling hebben want zulke Guys denken juist dat iedereen hen knap vindt.
Nee, dat had ie er zelluf in moeten stoppenquote:Op dinsdag 21 juni 2022 12:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap die Joey wel, vond er nou ook niet wat inzitten.
Ze vond hem niet aantrekkelijk en daarmee was het eigenlijk al klaar.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 23:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat een mega biatch die grootoog....zou ze dominant zijn...? Lieve help.
+ wat een arrogante bitch zeg, gadverdamme, het druipt er vanafquote:Op dinsdag 21 juni 2022 21:49 schreef KraideN het volgende:
[..]
Idd, saaie vrouw, geen humor, lang gezicht in de morgen.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:04 schreef tim020hoorn het volgende:
Zij zoekt een bourgondier, krijgt een veganist
Wilt graag een surinaamse of antilliaanse zijn denkquote:Op woensdag 22 juni 2022 19:06 schreef RipCity het volgende:
Waarom praat die rooie zo? Komt ze uit Oost-europa of Mocro-wannabe?
[..]Dit is 100% expres gedaan.
Tanden poetsen na het vlees eten
Ze is gewoon de vrouwelijke versie van Thijs...quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:06 schreef RipCity het volgende:
Waarom praat die rooie zo? Komt ze uit Oost-europa of Mocro-wannabe?
Zij is wel easy target zeg.. Die laat d'r zo inpakken door veganistische gladjakker.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:08 schreef tim020hoorn het volgende:
Veganist is echt een hele vervelende vent
Haha, wil je een Channing Tatum look a like en dan krijg je dit. Mismatch incoming.quote:Op woensdag 22 juni 2022 19:33 schreef RipCity het volgende:
Channing Tatum heeft vast ook zin in zo'n vrouw die er 15 jaar ouder uit ziet met een rookhoofd.
quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:45 schreef Rickocum het volgende:
Hahhaha WAT is dit voor een autist, dit schriele mannetje met zijn "perfecte karakter", aldus hemzelf.
quote:
Echt wat een mensen altijd in dit programmaquote:
Zouden het niet gewoon acteurs zijn die ze soms inzetten?quote:Op donderdag 23 juni 2022 20:49 schreef Rickocum het volgende:
Echt wat een mensen altijd in dit programma
Zelfde als ik in de supermarkt loop, dan verwonder ik me ook altijd van alle asootjes in hun trainings"jekkie's".
Dat vraag ik mij ook weleens af inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zouden het niet gewoon acteurs zijn die ze soms inzetten?
Ik betwijfel het hoor. Als je ziet wat voor volk er rondloopt in publieke rukmtes.quote:Op donderdag 23 juni 2022 21:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Zouden het niet gewoon acteurs zijn die ze soms inzetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |