Geniaal. Geef haar een reisshow.quote:
Goedkope Italiaanse wijn trashenquote:
AvroTros moet ook op het budget lettenquote:
Kippenvelquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hieronder een kleine compilatie van de eerste paar buitenlandse reactievideo's destijds, die zongen toen al mee toen ze het voor het eerst hoorden.(En de hele zaal zong mee maandagavond en dinsdagavond in Turijn.) Dus jij mag het uiteraard niks vinden, maar het werkt uitstekend. Zie:
[ twitter ]
Oh wauwquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?quote:
Het voelt wel als veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:
[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?
Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekraïne te zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekraïne te zetten
1.4 op een zekerheidje is toch gratis geldquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:49 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉
quote:
Goed dat je hem hebt laten staanquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
JA JESASSSSSSS
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
Ja!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
Ik gok er wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servië?
Net als Servië?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servië?
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e gewordenquote:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:09 schreef Thrts het volgende:
[..]
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e geworden
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10dequote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |