We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het! Echt niet normaal zo dicht bij elkaar, al die 1 procentjes. Wel kut dat we vanuit NL niet meer online mogen wedden. (Toch?)
Oh ja zoiets was het. Wist in elk geval dat het niet meer kon op het Songfestival.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
JA JESASSSSSSSquote:
Ja en ik vind het ook nog niet nodig om de polonaise achteruit te posten!quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
JA JESASSSSSSS
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
bij mij nog steeds op #8 - of weer #8quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:27 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja en ik vind het ook nog niet nodig om de polonaise achteruit te posten!
Hier zijn ze weer teruggewisseld.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
bij mij nog steeds op #8 - of weer #8![]()
Het is duidelijk gericht op de Britten. Bet365 heeft een NL Vergunning.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:38 schreef Em31 het volgende:
Zijn wij het enige land dat niet geld in kan zetten of is het sowieso een lijst waar vooral de Britten gokken en de rest niet echt?
Waarom? Haar vader is al vanaf haar jeugd niet meer in haar leven. Haar oma en opa zijn tijdens de finale in Turijn. En misschien is haar familie niet zo gek op publiciteit en wensen ze haar liever persoonlijk heel veel geluk!quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen vader/moeder te bekennen in de video. Tijd voor het Familiediner
Geniaal. Geef haar een reisshow.quote:
Goedkope Italiaanse wijn trashenquote:
AvroTros moet ook op het budget lettenquote:
Kippenvelquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hieronder een kleine compilatie van de eerste paar buitenlandse reactievideo's destijds, die zongen toen al mee toen ze het voor het eerst hoorden.(En de hele zaal zong mee maandagavond en dinsdagavond in Turijn.) Dus jij mag het uiteraard niks vinden, maar het werkt uitstekend. Zie:
[ twitter ]
Oh wauwquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef Miloutchi het volgende:
Jawel hoor! Ik heb de foto! En ik heb haar ook namens jullie allemaal succes gewenst voor zaterdag!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?quote:
Het voelt wel als veelquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:
[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?
Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekraïne te zettenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:04 schreef hole1988 het volgende:
[..]
We mogen juist sinds oktober wel online wedden. Alleen de buitenlandse sites blokkeren de Nederlanders nu, omdat ze een Nederlandse vergunning willen hebben.
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer, want ik durf behoorlijk wat geld op Oekraïne te zetten
1.4 op een zekerheidje is toch gratis geldquote:Op donderdag 12 mei 2022 19:49 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Geen nut, krijg je niet veel voor terug nu😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |