Is Oostenrijk niet door?quote:Op woensdag 11 mei 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat somige andere liedjes beter zijn
als onze, saai is onze zeker niet
Met Eurovision is het vaak veel van hetzelfde , maar net iets anders en het klinkt ook nog bekend omdat je riedeltjes herkent van bekende nummersquote:Op woensdag 11 mei 2022 01:50 schreef mario390 het volgende:
ik denk niet dat somige andere liedjes beter zijn
als onze, saai is onze zeker niet
En @Dottekequote:Op woensdag 11 mei 2022 01:55 schreef -Shii- het volgende:
Ik mis @:Flory, GOA en @:oma-Nijn al een tijdje.
Woehoeequote:
Wel een leuke dag gehad?quote:Op woensdag 11 mei 2022 02:01 schreef chufi het volgende:
pauze of ff geen zin in hier .. kan gebeuren
Wel fijn dat we mekaar daarin gevonden hebbenquote:Op woensdag 11 mei 2022 03:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het stop teken ... Nee joh ik zit aan het Grolsch
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 11 mei 2022 03:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wel fijn dat we mekaar daarin gevonden hebben
Hey Enginequote:
een timelapse hiervan zou ook tof zijnquote:
Dit zijn natuurlijk de extremen zoquote:Op woensdag 11 mei 2022 06:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
een timelapse hiervan zou ook tof zijn
Hey Pullupquote:
is ook wel. Ik ben gewoon gek op timelapsesquote:
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.quote:
Maakt dat uit?quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.
Ze moet in de eerste helft zaterdag. Pffff hoop niet dat ze haar niet tussen de eerste 5 plaatsen. Ergens aan het einde van de eerste helft zou mooi zijn.
ja maakt wel uit ja. En uiteraard zijn er statistische onderzoekenquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Er zal wel wat statistisch onderzoek zijn geweest over welke plaatsen de meeste kans maken om te winnen zeker?
Die houdt ook ff pauzequote:
Werksequote:
behoorlijk gephotoshopt ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:18 schreef pullup het volgende:
Deze is dan weer te kitschy![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |