Kan niet meer mis gaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ze zelfs mee Oeoeee Aaahhha in de zaal
arm meiske leek wel stijf van de zenuwenquote:
Hmm terwijl ze eerst zo ontspannen was met de repetities als ik de nieuwsberichten mag geloven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
arm meiske leek wel stijf van de zenuwen
Ze klonk niet helemaal zuiver hčquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
arm meiske leek wel stijf van de zenuwen
Ik weet het niet maar het leek niet helemaal goed.quote:
Nietes!quote:
na ja het is maar ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:10 schreef chufi het volgende:
Ga maar rumkogels eten mario ... dit is het niet
We wachten het afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja het is maar ook niet
schlechter dann somige
Neuh, die komt gewoon uit de bloemkoolquote:
Ik weet het allemaal niet, ben ik overdreven kritisch dit jaar Ik vind er geen uitschieter tussen zitten. Jij?quote:
En nu douze points enzo of werkt dat niet zo in de halve finales?quote:
nog een minuut of 50quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
En nu douze points enzo of werkt dat niet zo in de halve finales?
Voor mij wel een paar die eruit schietenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet, ben ik overdreven kritisch dit jaar Ik vind er geen uitschieter tussen zitten. Jij?
wie danquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor mij wel een paar die eruit schieten
Wachten of wat?quote:
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per landquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per land
We horen toch alleen wie er door is?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Tot het eind , volgens de gids.... alleen de laatste 3 getallen 8, 10, 12 worden genoemd door de beller per land
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |