Ja want die Albanezen zal het aan hun reet roesten of Feyenoord of Roma er speelt om daar dan voor te moeten betalen ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Blijven er nog 20.000 kaarten over dus. Bij een finale horen fans te zijn.

Ben benieuwd of die ooit van Feyenoord gehoord hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja want die Albanezen zal het aan hun reet roesten of Feyenoord of Roma er speelt om daar dan voor te moeten betalen ...

Waarom daar een finale spelen in een klein stadion ... Ter UEFA promotie voor wat .. ? Maar goed van mij moeten ze wel winnen nuquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ben benieuwd of die ooit van Feyenoord gehoord hebben![]()
Maar prima dat je wat kaarten reserveerd voor lokale mensen. Kan ik mij nog wel iets bij voorstellen maar dit is wel apart.

Het zal vast niks te maken hebben met de Albanese maffiaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom daar een finale spelen in een klein stadion ... Ter UEFA promotie voor wat .. ? Maar goed van mij moeten ze wel winnen nu

Das stimmt!!quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde dat UEFA genau wie FIFA korrupt ist!

Stimmt oder nicht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 00:38 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoorde dat UEFA genau wie FIFA korrupt ist!

Hiiquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |