IP adressen? Netflix had ergens al gezegd dat het spijtig is voor zussen enz die buiten huis wonen en een account delen met het gezin maar dat het niet anders kan ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:05 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)tra-geld-kosten.html
Hoe willen ze dit gaan controleren?
Ze stikken maar in hun kutseries.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:09 schreef Ama het volgende:
[..]
IP adressen? Netflix had ergens al gezegd dat het spijtig is voor zussen enz die buiten huis wonen en een account delen met het gezin maar dat het niet anders kan ofzo.
Asperges koken en soep van de schillen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker man. 2 gerechten gelijk aan t maken
Ja dit is denk ik ook voorlopig mijn laatste jaar. Better Call Saul en Stranger Things zijn dan toch klaar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze stikken maar in hun kutseries.
Ik deel een abbo met mijn vader, maar ik kijk nooit meer. Nou ja, laatste seizoen van The Crown wil ik nog zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit is denk ik ook voorlopig mijn laatste jaar. Better Call Saul en Stranger Things zijn dan toch klaar.
Als je niet in zelfde huis woont moet je meer betalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik deel een abbo met mijn vader, maar ik kijk nooit meer. Nou ja, laatste seizoen van The Crown wil ik nog zien.
Magnum ijs.quote:
Ja, dat ga ik dus niet doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet in zelfde huis woont moet je meer betalen.![]()
Ik ben die taal nooit van jou gewendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze stikken maar in hun kutseries.
En The Crown aan het eind van het jaar. Die true crime-series trek ik wel van internet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dit is denk ik ook voorlopig mijn laatste jaar. Better Call Saul en Stranger Things zijn dan toch klaar.
Oei oei allemaal topseries die ook nog eens klaar zijn. Bye bye Netflix over een paar jaar?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En The Crown aan het eind van het jaar. Die true crime-series trek ik wel van internet.
Better Call Saul mag wel even opschieten hoor. Ben er elke week weer helemaal uit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Dankzij Netflix gaan meer mensen samen wonen en dus meer seksen en dus meer kans op kinderen en dan kunnen we nog voor ons 70ste met pensioen ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je niet in zelfde huis woont moet je meer betalen.![]()
Ja leuk nog meer jankende kinderen op deze wereld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dankzij Netflix gaan meer mensen samen wonen en dus meer seksen en dus meer kans op kinderen en dan kunnen we nog voor ons 70ste met pensioen ja.
BEDANKT NETFLIX!
Ohja zo even nieuwe aflevering kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Better Call Saul mag wel even opschieten hoor. Ben er elke week weer helemaal uit.
Blij dat dit het laatste seizoen is.
soep van het water iddquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Asperges koken en soep van de schillen?
Gewoon ff Kane opzetten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
ken je dat gevoel dat je drol niet uitkomt?
Ligt eraan hoe je het eet. Meeste vind ik zo los op mijn bord ook niet zo boeiend nee maar door een gerecht heen is het vaak al 10x lekkerder.quote:
Helpt ook.quote:
Dat klopt. Met een kaassausje knaag je een keutel wellicht ook makkelijker weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je het eet. Meeste vind ik zo los op mijn bord ook niet zo boeiend nee maar door een gerecht heen is het vaak al 10x lekkerder.
Barst. Weer braaf goed opgeroerd, komt het er toch nog flink lichter uit dan hoe het wasquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog even wat likjes verf op dat kastje smeren. Blijk toch een paar plekjes overgeslagen te hebben.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat klopt. Met een kaassausje knaag je een keutel wellicht ook makkelijker weg.
Ik moet af en toe een beetje aan mijn masculiene imago werkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben die taal nooit van jou gewend
Hoe is hun Engels?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Twee vrouwen naast mij zitten Engels te praten maar ze spreken allebei gewoon goed Nederlands met de bediening
Deden mijn ouders vroeger aan tafel ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Twee vrouwen naast mij zitten Engels te praten maar ze spreken allebei gewoon goed Nederlands met de bediening
zijn het belgen?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Nee. Volgens mij zijn het gewoon twee Nederlandersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zijn het belgen?
Die praten ook frans en als je ze 10 eurocent te weinig terug geeft kunnen ze ineens Nederlands.
Why?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deden mijn ouders vroeger aan tafel ookWerkte niet heel lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |