Alles is duurquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook konjeloerusduur tegenwoordig. Behalve frikandellen.
Over een tijdje vinden we dit ook weer normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles is duur![]()
Ik zag van de week dat kattengrit 10% duurder was geworden.
Nee dat is voor de USjes en andere gootpatiënten van deze wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de goedkope frituurvariant pakken en in de pan bakken
Ja ik heb ook gewoon een ovenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel een prima werkende oven.
US eet alleen maar snacks met bladgoud enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is voor de USjes en andere gootpatiënten van deze wereld
Oh ja frikandellen koop ik juist bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon een ovenMaar de zeldzame keer dat ik een frikandel ofzo eet gooi ik het gewoon in de pan en ga ik geen speciale oven variant kopen die 6 keer zo duur is
Oh ja gefrituurd in elfentranen of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
US eet alleen maar snacks met bladgoud enz.
Alleen kroketten in de oven eigenlijk (al weer veel te lang niet op)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja frikandellen koop ik juist bijna nooit.En wat ik koop is wel lekkerder uit de oven dan. Maar doe ik met diepvrieshamburgers wel soms.
Ik ben vooral fan van kip snacks.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen kroketten in de oven eigenlijk (al weer veel te lang niet op)
berm of bosjes / struiken in de hensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
Geen idee wat dat zegt maar oke, weet alleen dat er in de straat hierachter veel brandweer is nu.
die mora vegetarische kipcorns zijn best prima eigenlijk!quote:
quote:
Matigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
berm of bosjes / struiken in de hens
Ik ga voor dat geld toch geen vegetarische kipcorn kopen. Shit is al duur genoeg, dan koop ik met echte kip.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mora vegetarische kipcorns zijn best prima eigenlijk!
Kipnuggets kunnen ook prima in de panquote:
Nee, daar gaan prijzen net zo goed omhoog.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:27 schreef Ama het volgende:
Gelukkig ga ik over 2 weken naar Duitsland, hopelijk is het daar nog wel cheap.
(@:kwiwi weet dit wel denk ik)
Heb ik het geduld niet voor, in de pan is het al klaar in de tijd dat een oven is opgewarmdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Of in de oven terwijl ik stoned op de bank lig te wachten.
Soort survival of the fittest, kan geen kwaad voor een tijdje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar gaan prijzen net zo goed omhoog.
Ik heb nu een soort van kipnuggets.quote:
Lekker krokante kippetjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort van kipnuggets.
Kipstukjes gemarineerd en gekruid en daarna in de paneermeel en dan in de pan..
Helaas.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar gaan prijzen net zo goed omhoog.
Klinkt wel lekker,met zo'n knapperig laagje er om heenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb nu een soort van kipnuggets.
Kipstukjes gemarineerd en gekruid en daarna in de paneermeel en dan in de pan..
Lees dit nu pas.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor vanavond??
(vast wel)
Oftewel kleine kipkrokant schintzelsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:41 schreef Ama het volgende:
Kipnuggets maken met gemalen doritos is ook lekker.
Maar wel kijken toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Lees dit nu pas.
Nog niet maar het is pas over 3 uurtjes.
Het einde der tijden, Tsar Bomba op Aggaquote:
S10quote:
Oh okéquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste halve finale songfestival, NL moet vanavond ook.
Dat werd hoog tijd makker.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het einde der tijden, Tsar Bomba op Agga
Morgen vrij dusquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het einde der tijden, Tsar Bomba op Agga
Duh ik kijk altijd. Maar kijk bijna nooit van te voren wat de landen allemaal doen.quote:
Pffft beest gaat maar minder poepenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Over een tijdje vinden we dit ook weer normaal.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
Jezus
"De moeder van Renée noemde het extra tragisch dat haar dochter juist die dag had gehoord dat ze aangenomen was bij de brandweer, ook in dat verband is het vreselijk pijnlijk dat ze dood brandend werd aangetroffen door haar toekomstige collega’s."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |