OK dan zal ik wel al besloten hebben wat ik vandaag ga maken met de limabonen die ik gisteravond in de week gezet heb ... en Spaanse worstjes...quote:
Dit is wel iets voor @BasEnAad gok ikquote:
Die heb ik nou nog nooit gegeten, limabonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zal ik wel al besloten hebben wat ik vandaag ga maken met de limabonen die ik gisteravond in de week gezet heb ... en Spaanse worstjes...
Daar zitten de botten doorheen gemalen.quote:
Goed voor onze oude broze botjes tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zitten de botten doorheen gemalen.
Noem je mij nu oud?quote:
50 is toch niet zo oud.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ of 50 inmiddels is best al wel oud toch
Dat is bij makreelfilet ook, worden de graten ook bij mee gemalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zitten de botten doorheen gemalen.
Ik heb nog nooit iets gebroken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste botten brak ik toen ik 44 was ... en een paar jaar terug nog een paar
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
@:Superbadeentje
Maar wel flinke stuiters gemaakt.quote:
Pas maar op dan ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
@:Superbadeendje
Idemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |