OK dan zal ik wel al besloten hebben wat ik vandaag ga maken met de limabonen die ik gisteravond in de week gezet heb ... en Spaanse worstjes...quote:
Dit is wel iets voor @BasEnAad gok ikquote:
Die heb ik nou nog nooit gegeten, limabonen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan zal ik wel al besloten hebben wat ik vandaag ga maken met de limabonen die ik gisteravond in de week gezet heb ... en Spaanse worstjes...
Daar zitten de botten doorheen gemalen.quote:
Goed voor onze oude broze botjes tochquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zitten de botten doorheen gemalen.
Noem je mij nu oud?quote:
50 is toch niet zo oud.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
40+ of 50 inmiddels is best al wel oud toch
Dat is bij makreelfilet ook, worden de graten ook bij mee gemalen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zitten de botten doorheen gemalen.
Ik heb nog nooit iets gebroken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste botten brak ik toen ik 44 was ... en een paar jaar terug nog een paar
Ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
@:Superbadeentje
Maar wel flinke stuiters gemaakt.quote:
Pas maar op dan ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets gebroken.
@:Superbadeendje
Idemquote:
Ik ben ook wel voorzichter dan vroeger.quote:
Ik heb op tweejarige leeftijd mijn hand tussen een V-snaar gekregen , verder leeft ie nogquote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:27 schreef chufi het volgende:
Mijn eerste botten brak ik toen ik 44 was ... en een paar jaar terug nog een paar
quote:
au...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb op tweejarige leeftijd mijn hand tussen een V-snaar gekregen , verder leeft ie nog
Ik weet er gelukkig weinig meer van ,maar er moesten wel bijna een paar vingers af, gelukkig is dat me bespaard geblevenquote:
Hopelijk nu de komende 10 jaar bij de komende 10 kampioenschappen ook geen huldigingen meer buiten het stadionquote:
misscien komt er niemand opdagen...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk nu de komende 10 jaar bij de komende 10 kampioenschappen ook geen huldigingen meer buiten het stadion
En je denkt dat de friezen de weg niet kunnen vinden?quote:
Waarheen ? Museumplein?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je denkt dat de friezen de weg niet kunnen vinden?
De Zeedijk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk wel uit ..
Die lopen het CS uit en weten dat ze gelijk naar links moeten
Beter ook jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk wel uit ..
Die lopen het CS uit en weten dat ze gelijk naar links moeten
Ja ik ga met die ellendige Amsterdamse tokkies van de tweet net in het achterhoofd een dagje geen opmerkingen maken dat dat wellicht een pleonasme isquote:
Ik heb geen idee van de Oostenrijkse politiek ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
lids van nehammer houen op
gisteren elisabeth en vrouw schrammböck
Oh vertel ?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
Lijkt erop dat een verhuizing nu wel heel dichtbij komt voor me
Hoor van de week of het definitief rond komt, en dan per 1 juli de sleutelquote:
In een ander gehucht?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoor van de week of het definitief rond komt, en dan per 1 juli de sleutel
Als je er tussen komt wel?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat dat zo makkelijk dan tegenwoordig ?
Nou als ik alle berichten over de huizenmarkt moet geloven is het knap lastig, maar misschien zit jij in de vrije sector ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je er tussen komt wel?
Of hoe bedoel je makkelijk?
Huur in de vrije sector jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als ik alle berichten over de huizenmarkt moet geloven is het knap lastig, maar misschien zit jij in de vrije sector ...
Ja dat weet ik nog van vroeger... Maar kun je je op elk willekeurig object dan inschrijven..?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huur in de vrije sector ja
En daar is het ook druk hoor
Ja, in de vrije sector in het algemeen wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog van vroeger... Maar kun je je op elk willekeurig object dan inschrijven..?
Wie weet ooitquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, in de vrije sector in het algemeen wel.
Woningbouw vaak niet.
Zal zeker meer kosten dan een koopwoningquote:
Waar?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:59 schreef FreshFruit het volgende:
Na SC naar rechts zat wel een restaurant waar ik graag kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |