echt ranzig vies man Hello Freshquote:Op donderdag 25 augustus 2022 07:27 schreef daNpy het volgende:
Sommige van jullie deden ook wel eens Hello Fresh of niet?
Krijgen jullie die gerechten klaar gemaakt in de tijd die daarvoor staat of niet? Mij kost het meestal het dubbele
Over je truck gebeuren of je weggeefkast?quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 15:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Zonet een uitgebreide fotoshoot gehad en gisteren een twee uur durend interview. Binnenkort komt er een artikel over mij in de Leeuwarder Courant.
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Over je truck gebeuren of je weggeefkast?
Daar ben ik best benieuwd naar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Over hoe ik me als activistisch ingestelde linkse lul binnen de toch vrij conservatieve bedrijfswagensector beweeg is de insteek volgens mij.
Beter als elke dag Helmonds diner.quote:
Interessant. Eens kijken of de log-in van DvhN ook bruikbaar is bij de LC.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 16:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Over hoe ik me als activistisch ingestelde linkse lul binnen de toch vrij conservatieve bedrijfswagensector beweeg is de insteek volgens mij.
Nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2022 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Interessant. Eens kijken of de log-in van DvhN ook bruikbaar is bij de LC.
ik krijg het artikel voor plaatsing al te lezen. Artikel door Tim, denk niet dat ik tegen een ander ja had gezegd ook. Foto’s Niels Westra.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 18:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
NietOver een maand is het ook terug te lezen op dekrantvantoen.nl
Lexxx: je kunt de journalist ook om een kopie van het artikel vragen na plaatsing. Wie heeft je trouwens geinterviewd? Pier Abe?
De eilander? 8) Die was een tijdje van mening dat auto's relikwieen uit het verleden waren, perfecte interviewer dusquote:Op woensdag 31 augustus 2022 19:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik krijg het artikel voor plaatsing al te lezen. Artikel door Tim, denk niet dat ik tegen een ander ja had gezegd ook. Foto’s Niels Westra.
Geen idee, woont nu niet op een eiland iig.quote:Op woensdag 31 augustus 2022 22:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De eilander? 8) Die was een tijdje van mening dat auto's relikwieen uit het verleden waren, perfecte interviewer dus
Nog niet zo belachelijk hoog als gas. Een Belgische klant van ons is twee jaar terug overgestapt op gas als energiebron om (hout voor) pallets te drogen.quote:Op maandag 5 september 2022 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu de dieselprijs zo achterlijk is misschien de Fabia inruilen op een cabrio. Of een busje. In ieder geval een tweezitter.
Ik denk dat ik de pdf morgen in mijn updates appgroep deel.quote:Op maandag 5 september 2022 15:50 schreef Duvel het volgende:
Leuk, ik ben benieuwd! Als jij er blij mee bent, is het vast een leuk stuk geworden.
Voor autos slaat de torenhoge mrb anders ook nergens op bij diesel.quote:Op maandag 5 september 2022 15:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet zo belachelijk hoog als gas. Een Belgische klant van ons is twee jaar terug overgestapt op gas als energiebron om (hout voor) pallets te drogen.
Inmiddels is de terugverdientijd van dieselgestookte ovens 3 maand
Tja, als ik nu wat anders koop krijg ik voor een diesel ook niets qua inruil.quote:Op maandag 5 september 2022 17:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voor autos slaat de torenhoge mrb anders ook nergens op bij diesel.
Een diesel kan nu niet meer uit in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |