Dat is de keer erna geweest. Toen gingen we ook klussen aan barely legal. De eerste keer was dacht ik met sjoewe en jou shoppen in Leeuwarden en daarna naar lexxxxx zijn housewarmingquote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Toen had je toch de 156 lalfa? Waar Lexxx tegen de rijrichting in onze straat inreed
We waren in Ducci.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen pussywagon tegengekomen
Zat zaterdag ook in Breslau, vanuit Krakow/Auschwitz
Toch niet immuunquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Ik heb het *klopt af* nog steeds niet gehad. Dat kan ik niet zeggen van iedereen om mij heen.
Zou bijna beweren dat ik immuun ben, maar dat test ik liever niet.
Ik ben goed ziek ja.. het begon zondag al, maar sinds woensdag is het echt raak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veel last? Ik was twee dagen ziek eigenlijk.
Ai, vervelend. Beterschap.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben goed ziek ja.. het begon zondag al, maar sinds woensdag is het echt raak.
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ai, vervelend. Beterschap.
Best veel mensen die ik ken hebben het de afgelopen drie weken gehad, meeste mensen waren 2 of 3 dagen ziek, dus dacht dat de huidige variant niet zo ziekmakend was.
Leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Zo-zo, er zijn weekend bij dat ik dat nog niet eens fiets. Of eigenlijk: elke weekquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Volgende week mag ik 160km lopen, maar in mijn huidige staat gaat dat niet lukken. Dan moet ik eigenlijk wel weer topfit zijn.
Yepquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo-zo, er zijn weekend bij dat ik dat nog niet eens fiets. Of eigenlijk: elke week![]()
Is de vierdaagse weer ofzo?
Aha, loop/wandel je veel? Want dat is toch wel een afstand waarvoor je moet trainenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Yep.
Wat dat betreft is het maar goed dat ik het nu heb. Anders kreeg ik het tijdens de Vierdaagse wel.
Treinticket?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:29 schreef derLudolf het volgende:
Ik ga morgen een dagje op pad met m'n ¤9 ticket. Ik weet nog niet waar ik heen ga... Kokkerei Hansa in Dortmund, Zeche Zollverein in Essen of Landschaftspark Duisburg (in Duisburg)
Ik heb wel aardig wat kilometers getraind inderdaad. Misschien niet genoeg, maar heb wat pech-dingetjes en blessures. Ben blij als het erop zit ook. Gaat toch wel heel veel tijd in zitten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha, loop/wandel je veel? Want dat is toch wel een afstand waarvoor je moet trainen
Het ¤9 ticket is een ticket waarmee je een maand lang in al het lokale OV. Dus ja, (snel/stop) trein maar ook bus, metro, tram etc.quote:
Dat is niet fijn, ik heb in februari corona gehad, niet erg ziek geweest en duurde kort, maar de nasleep was echt enorm lang.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgende week mag ik 160km lopen, maar in mijn huidige staat gaat dat niet lukken. Dan moet ik eigenlijk wel weer topfit zijn.
Praat d'r even lekker moed inquote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is niet fijn, ik heb in februari corona gehad, niet erg ziek geweest en duurde kort, maar de nasleep was echt enorm lang.
Wekenlang niet fit, snel moe, echt super klote. Heeft echt bizar lang geduurd
Ik vrees dat je pas over een goed jaar weer topfit bent. Tot die tijd gaat het wel.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Anne het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
LeukBreslau al gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en binnenkort een weekend met mijn vrouw in de Bruidssuite in een hotel op de Veluwe, midden in de bossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |