ja zag iets langs komen over een drooggelopen gearboxquote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Veel plezier daar. Victor is helaas al weer thuis, technische problemen.
Dank.quote:
Ik heb zo een vaag vermoedenquote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:05 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Dank.
Grappig: doe tegenwoordig veel bunkers. Soms kom je oude voertuigen tegen. BB DAF brandweerwagens bv. Typ je het kenteken in. Drie keer (1 is genoeg) raden wat google dan als hit geeft![]()
Die kar van jou is onderhand een rijdend mirakelquote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:39 schreef PluggieOD het volgende:
OPEL
ASTRA GSI C2.0XE E2
Vul hieronder uw kenteken in:
Vervaldatum APK
23-06-2023
Datum eerste tenaamstelling in Nederland
22-09-1999
Datum eerste toelating
28-07-1993
Oh wereldwonder. Kokerbalken waren rot, beide, veerschotel.
Anyway, FEEZT
PTA klompenquote:
Haha coole Holzschuhe!quote:
Dat je met een cadeautje zo blij bent en er een opvolger voor koopt als ze bijna versleten zijnquote:Op zondag 26 juni 2022 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee dat zijn nu bloempotten. Dit zijn de opvolgers van de opvolgers.
Wanneer vertrok je uit Rijswijk? Je bent toch op een gegeven ogenblik 4 deuren opgeschoven?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 01:37 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon echt al weer heel lang in dit huis. Volgens mij was ik 23 toen ik er in kwam? Loop nu tegen de 40. 🙈
Toen ik 19 was van Stiens via Rijswijk naar Sint Jacobiparochie verhuisd. Op mijn 21e naar nummer 53 en op mijn 23e naar 57 in dezelfde straat.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Wanneer vertrok je uit Rijswijk? Je bent toch op een gegeven ogenblik 4 deuren opgeschoven?
De housewarming waar je die klompen hebt gekregen, was in mijn Audi tijdperk. Die duurde minder dan een jaar, in de periode die jij opgeeft.
Ik ben helemaal geen pussywagon tegengekomenquote:Op zaterdag 25 juni 2022 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Tof, goed bezig!
Ik vertrek over een paar uur richting de Breslau Rally
Toen had je toch de 156 lalfa? Waar Lexxx tegen de rijrichting in onze straat inreedquote:Op dinsdag 28 juni 2022 14:21 schreef lipje het volgende:
[..]
Wanneer vertrok je uit Rijswijk? Je bent toch op een gegeven ogenblik 4 deuren opgeschoven?
De housewarming waar je die klompen hebt gekregen, was in mijn Audi tijdperk. Die duurde minder dan een jaar, in de periode die jij opgeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |