quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:20 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 326 3/6
⬛⬛🟨🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 122 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨🟨🟨⬛⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit was puur geluk, wat een kutwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]Dit is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:47 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Woordle6 122 1/6
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Dit zag ik al van mijlenver aankomen. WuppieGod.
Kom maar naar Oss.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:54 schreef MC-M het volgende:
Woordle 326 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 122 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟨⬛
Wie houd ik ook voor de gek. Maak me maar af.
Dit is écht heel slechtquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:54 schreef MC-M het volgende:
Woordle 326 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 122 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟨⬛
Ik zou even (lang) uitloggen als ik jou was.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:54 schreef MC-M het volgende:
Woordle 326 6/6
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 122 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛🟨🟨🟨🟨⬛
⬛🟩🟩🟩⬛⬛
🟨🟩🟩⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟨⬛
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:52 schreef MC-M het volgende:
Mijn woordle doet het helaas niet.
Morgen weer een kans.
Dat idee heb ik bij jou helemaal nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
"Kan gebeuren. Ik weet zeker dat het morgen weer een stuk beter gaat!"
Kan je ook zeggen he!
Die laatste wist ik écht niet.quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou even (lang) uitloggen als ik jou was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 09:58 schreef MC-M het volgende:
[..]
Die laatste wist ik écht niet.Dat was ook 1 van mijn gokjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk deze analyses moeten we vaker doen![]()
wat een excuus dit weer zegquote:Op woensdag 11 mei 2022 09:52 schreef MC-M het volgende:
Mijn woordle doet het helaas niet.
Morgen weer een kans.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:05 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat @MC-M dit kan volgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk deze analyses moeten we vaker doen
Heb je misschien een beginners tip voor hem?What can change the nature of a man?
Nee als je dit soort dingen al niet kan volgen wordt het gewoon heel lastig.quote:Op woensdag 11 mei 2022 10:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:MC-M dit kan volgen.
Heb je misschien een beginners tip voor hem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |