Dat hebben ze een paar dagen geleden toch al gedaan? Huh?quote:
Biden moest er ook nog voor tekenenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hebben ze een paar dagen geleden toch al gedaan? Huh?
Macron is een Poetinversteher.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
Misschien had clown putin dan geen landjepik moeten spelen, like it's 1940.
[ twitter ]
Denk niet dat er sprake kan zijn van versoepeling, of hulp zolang clown in het kremlin zit.
En het simpele feit dat clown z'n "grote rijk" niet van oceaan tot oceaan rijkt is al een vernedering voor hem, dus ik zie weinig uitwegen.
Ik had wat boudere acties van em verwacht. Je hebt je 2de presidentschap op zak, dus wat let je.quote:
Dit zijn natuurlijk niet volledig onredelijke uitspraken van Macron. Had wel een stukje steviger gekund natuurlijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Denk niet dat er sprake kan zijn van versoepeling, of hulp zolang clown in het kremlin zit.
En het simpele feit dat clown z'n "grote rijk" niet van oceaan tot oceaan rijkt is al een vernedering voor hem, dus ik zie weinig uitwegen.
Ooh. Alleen de handtekening ontbrak nogquote:
Eens. Maar gezien de materie, denk ik niet dat we het e.e.a. af kunnen laten hangen van wat grootheidswaanzinnige clown putin allemaal als een vernedering beschouwd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn natuurlijk niet volledig onredelijke uitspraken van Macron. Had wel een stukje steviger gekund natuurlijk
Wat versta je precies onder 'vernederen'?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens. Maar gezien de materie, denk ik niet dat we het e.e.a. af kunnen laten hangen van wat grootheidswaanzinnige clown putin allemaal als een vernedering beschouwd.
Nu sancties opheffen = de tank fabrieken gaan weer draaien en binnen 4 jaar zijn we weer terug bij af.
Ik ben helemaal voor, idd unlike Versaille, rus niet nodeloos vernederen. Maar laten we niet doen alsof dat niet begint bij dat putin het veld ruimt.
Stoppen met die tractor grappen de hele tijd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder 'vernederen'?
Waar is de originele speech van Macron, want een simpele Engelse tweet met vooral veel anti-eu reacties eronder, maakt dit een beetje dubieus.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Klopt en dan staat er een heel ander leger want dit laat Putinniet nog eens gebeuren en dan stoot oe ge;ijk door naar Bulgarije en Servie en Griekenlandquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef ExTec het volgende:
[.
Nu sancties opheffen = de tank fabrieken gaan weer draaien en binnen 4 jaar zijn we weer terug bij af.
Zit best een kern van waarheid in die uitspraken imo. Hij zal ze ook een hoop genuanceerder bedoelen dan enkel die ene zin.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:40 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Dat hij een land in puin schiet, stukken bezet, voor duizenden doden zorgt, honderdduizenden deporteert, voor vele miljarden schade toebrengt en Rusland heeft getransformeerd in een fasisctisch en oorlogszuchtig land is allemaal leuk en aardig, maar we moeten wel rekening houden met zijn tere gevoelens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef xpompompomx het volgende:
Komt het eigenlijk vaker voor op het toneel van de internationale politiek dat er mensen zijn die 'niet vernederd' mogen worden?
Zoals Versailles, herstelbetalingen die er zo zwaar inhakken dat zelf gradueel herstel van de economie niet mogelijk is, ofzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat versta je precies onder 'vernederen'?
Oh dat absoluut. Ik bedoelde met name dat Rusland niet volledig naar de 16e eeuw gestraft hoeft te worden, daar schiet uiteindelijk niemand iets mee op. Maar stevig straffen, uiteraard. Generaties die nu geboren worden hoeven er echter niet over dertig jaar nog onmogelijk veel last van te hebben.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eens. Maar gezien de materie, denk ik niet dat we het e.e.a. af kunnen laten hangen van wat grootheidswaanzinnige clown putin allemaal als een vernedering beschouwd.
Ik ben helemaal voor, idd unlike Versaille, rus niet nodeloos vernederen. Maar laten we niet doen alsof dat niet begint bij dat putin het veld ruimt.
Mja, die wederopbouw van Oekrane gaat zichzelf niet betalen natuurlijk. We horen ook van Rusland hoe fantastisch de economie het wel niet doet, dus die kunnen dat prima dragenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zoals Versailles, herstelbetalingen die er zo zwaar inhakken dat zelf gradueel herstel van de economie niet mogelijk is, ofzo.
Qua strategie kan ik het niet begrijpen. Dit is verspilling van je mogelijkheden terwijl feitelijk het gebied omsingeld is. Het is vervelend at ze zitten, maar niet van heel groot strategisch belang om daadwerkelijk zoveel explosieven er feitelijk aan te verspillen.quote:Aviation conducted 34 sorties against Azovstal in last 24 hours, including 8 sorties of strategic bombers. Also naval artillery, MLRS, UR-77 and tanks shelling the territory of the plant
Aangezien ze toch in kelders zitten...kan je die beter niet vol pompen met water ?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:05 schreef Bensel het volgende:
Gekopieerd van liveuamap:
[..]
Qua strategie kan ik het niet begrijpen. Dit is verspilling van je mogelijkheden terwijl feitelijk het gebied omsingeld is. Het is vervelend at ze zitten, maar niet van heel groot strategisch belang om daadwerkelijk zoveel explosieven er feitelijk aan te verspillen.
De Russen zullen wel op het wappie gedeelte van twitter hebben gezien dat er veel wappiende Nederlanders zijn die niks liever willen dan dat deze mensen een zo pijnlijk mogelijke geweldadige dood tegemoet gaan want "hEt ZiJn NaZi'S".quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:05 schreef Bensel het volgende:
Gekopieerd van liveuamap:
[..]
Qua strategie kan ik het niet begrijpen. Dit is verspilling van je mogelijkheden terwijl feitelijk het gebied omsingeld is. Het is vervelend at ze zitten, maar niet van heel groot strategisch belang om daadwerkelijk zoveel explosieven er feitelijk aan te verspillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |