SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:57 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]Toen had die nog geen bolle prednison kop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi toch, als je daar van bewust bent als Rus heb je minder de neiging om te vechten.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me voor de soldaten ook niet leuk…
Blijkbaar zijn Russen zelfs volgens hun eigen leiders niets meer dan vuilnis. De vorige grote leider die mensen als vuilnis zag pleegde uiteindelijk, net als (vrijwel) zijn hele inner circle, zelfmoord. Hoog tijd dat de Poetin kliek incl. Medvedev, Kirill en Dugin dat voorbeeld volgt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Lijkt me voor de soldaten ook niet leuk…
Heeft Putler ook een Fuhrerbunker onder het Kremlin?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn Russen zelfs volgens hun eigen leiders niets meer dan vuilnis. De vorige grote leider die mensen als vuilnis zag pleegde uiteindelijk, net als (vrijwel) zijn hele inner circle, zelfmoord. Hoog tijd dat de Poetin kliek incl. Medvedev, Kirill en Dugin dat voorbeeld volgt.
Hij heeft in ieder geval een hondstrouwe hond, die naar de naam "Lavrov" ipv "Blondie" luistert.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:32 schreef kibo het volgende:
[..]
Heeft Putler ook een Fuhrerbunker onder het Kremlin?
Waarom blijven die gasten keurig in colonne rijden?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:36 schreef Hyperdude het volgende:
Deze al langsgekomen? Dan haal ik 'm weer weg
Was ff werken.![]()
155 mm schietfestijn.
Als wij daar straks de baas zijn, moeten we wel wat aan hun muzieksmaak doen.
Het is n groot FuckingVolendam daaro.
Ik vind het grensoverschrijdend dat je Zelensky vergelijkt met een Hoekstraquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:53 schreef capricia het volgende:
Zelensky lijkt wel een dwerg vergeleken bij Hoekstra...
[ twitter ]
Die rechter krijgt er gewoon pijn in zijn rug van.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:00 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik vind het grensoverschrijdend dat je Zelensky vergelijkt met een Hoekstra
Kan niet wachten tot putler boos nukes gaat schieten op Helsinkiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:10 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Uiteindelijke beslissing, komende dagen.
VS, VK zijn aanwezig, voor zeer grootschalige militaire oefeningen.
Ik raad het hem niet aan, want dan is binnen enkele dagen St. Petersburg weg. Dat is putin z'n geboortestad.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot putler boos nukes gaat schieten op Helsinki
Die hebben de opdracht op verharde wegen te blijven, dus doen ze dat maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:48 schreef kibo het volgende:
[..]
Waarom blijven die gasten keurig in colonne rijden?
Beetje tank kan toch met 60km/u door het veld zigzaggen?
Haha ik wilde deze tweet ook hier posten. Hoekstra is redelijk lang maar volgens mij is Zelensky ook eerder klein dan groot.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:53 schreef capricia het volgende:
Zelensky lijkt wel een dwerg vergeleken bij Hoekstra...
[ twitter ]
Ik zit zelf juist weer op, of iets boven, de lengte van Zelenskyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:25 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Haha ik wilde deze tweet ook hier posten. Hoekstra is redelijk lang maar volgens mij is Zelensky ook eerder klein dan groot.
Ik ben zelf ong even lang als Hoekstra. Dat valt je hier in NL slechts af en toe op maar bij ieder tripje buiten de Westerse wereld ben ik een soort attractie en willen hele dorpen met mij op de foto. Het brengt je vaak automatisch in een hele ongemakkelijke situatie.
Als Poetin daar niet blij van wordt, dan had hij zijn plannetje van tevoren maar beter moeten bedenken en wat er allemaal zou kunnen gebeuren als hij terror ging maken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
Ik snap de US ook wel met dat "lend lease" wapen export levert veel op en dit doet de russen behoorlijk verzwakken in het globalisme verhaal, win win voor de US om hier een proxy oorlog van te maken, waarom zelf vechten als andere het voor je doen.
Ik denk zelf dat een gecalculeerd iemand als Poetin dit niet heeft zien aankomen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Als Poetin daar niet blij van wordt, dan had hij zijn plannetje van tevoren maar beter bedenken en wat er allemaal zou kunnen gebeuren als hij terror ging maken.
Allemaal zo gepland door Poetin. Die meesterstrategist zag dat al aankomen, toch @Za?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef cherrycoke het volgende:
Ik snap de US ook wel met dat "lend lease" wapen export levert veel op en dit doet de russen behoorlijk verzwakken in het globalisme verhaal, win win voor de US om hier een proxy oorlog van te maken, waarom zelf vechten als andere het voor je doen.
Poetin onschat zijn tegenstanders vanwege zijn eigen Napoleoncomplex. Dan denk je dat je onoverwinnelijk bent en zie je de rest van de wereld als zwakkelingen. Maar dat is niet de realiteit want dan kijk je wel door de roze bril van je persoonlijkheidscomplex heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:34 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat een gecalculeerd iemand als Poetin dit niet heeft zien aankomen.
Ik verwacht wel een keiharde response van het Kremlin omtrent Finland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |