quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:34 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet er niet aan denken om aangekleed te worden door m'n vriendin, krijg er ook een beetje bovenstaande vibe van
Altijd fijn een huishoudsterquote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar echt, ik wil hem niet aankleden, hij vroeg het me en ik zei ja.
En als hij een pak nodig heeft kan hij naar SuitSupply (of Oger ofzo als hij wat meer te besteden heeft). Ze hebben daar trouwens ook business casual kleding en schoenen en zulks....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:54 schreef Cockwhale het volgende:
Girav heeft specifiek langere (boven) kleding. Voor de rest hebben WE, Sting en C&A ook gewoon juiste lengtes meestal.
Dit soort passieve mannenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:14 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hij geeft niets om kleding en vind winkelen niet echt leuk en ik ben best wel van de mode dus hij wil er goed uitzien naast mij..
(Zit naast me haha)
Mijn man is 2 meter en mijn oudste zoon is 2.06 m. Dan ontkom je niet altijd aan online shoppen,vroeger veel besteld uit de Usa. Broeken vinden lukt altijd wel, bovenkleding is lastiger. Voor schoenen gaan we vaak naar Hilversum voor hun maat 49 en 51, maar tegenwoordig wil dat ook wel online lukken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef Brybry het volgende:
Heren,
It's ya girl brybry weer...
Bry heeft de liefde gevonden in de vorm van een wandelende berg. Mijn vriend is twee meter en zou het leuk vinden als ik zijn kledingkast update....
Maar waar vind ik leuke kleding voor hele lange mannen?!
Fysieke winkels , niet online
Help mijn vent shinen naast mij, waarvoor dank![]()
Dacht ook niet dat dat nog heel lang was in 1992.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twee meter is iets langer dan ik. En ik kan in nagenoeg elke kledingwinkel slagen. Dus denk er niet te moeilijk over
Welke?quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:51 schreef Rene het volgende:
Bepaalde merken zijn wel voor korte mensen. Daar ligt het vooral aan.
Wat meer italiaanse merken, ik merk ook abercrombie bijvoorbeeld. Om te sporten is adidas ook kort. Doe ik mn armen omhoog met gewichten dan heb ik een naveltruitjequote:
@de_boswachter vindt dit ongetwijfeld erg geil.quote:Op maandag 30 mei 2022 09:40 schreef Rene het volgende:
Doe ik mn armen omhoog met gewichten dan heb ik een naveltruitje
O zeer zeker. Weet ik wel zeker!quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:de_boswachter vindt dit ongetwijfeld erg geil.
Nah. Ik denk dan eerder: stel je wasmachine fatsoenlijk in, vetklep!quote:Op maandag 30 mei 2022 11:41 schreef Nine. het volgende:
[..]
@:de_boswachter vindt dit ongetwijfeld erg geil.
Als een kerel dat al niet kan ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 21:03 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee maar echt, ik wil hem niet aankleden, hij vroeg het me en ik zei ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |