Maar misschien heeft TS wel hoge keukenkastjes.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:08 schreef Complotwappie het volgende:
Gewoon kleiner gaan daten. Lange mensen zijn milieuonvriendelijk, lopen tegen veelerlei praktische problemen aan (zie je topic), gaan eerder dood en zijn evolutionair gezien ongunstig vanwege de verhoogde druk op de omgeving.
Goed punt.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar misschien heeft TS wel hoge keukenkastjes.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:55 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Voor 2 meter kun je makkelijk in normale winkels kleding vinden.
Niet zo moeilijk doen mens
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 11:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Maar misschien heeft TS wel hoge keukenkastjes.
Leuk!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:56 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben 1.92 en slaag hier altijd, 2 meter is nog niet zo gek lang, toch?
https://www.suitableshop.nl/
Ze hebben in de meeste grote steden wel een winkel, dacht ik
Waarom moet jij hem eigenlijk aankleden? Kan hij dat zelf niet soms?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 10:32 schreef Brybry het volgende:
Mijn vriend is twee meter en zou het leuk vinden als ik zijn kledingkast update....
Hij geeft niets om kleding en vind winkelen niet echt leuk en ik ben best wel van de mode dus hij wil er goed uitzien naast mij..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:08 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom moet jij hem eigenlijk aankleden? Kan hij dat zelf niet soms?
Lekker met je knieën tegen je kin in een vliegtuigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:26 schreef sirdanilot het volgende:
Buiten Nederland kan dit wel een probleem vormen maar in Nederland heeft iedere winkel herenkleding in dit soort maten omdat er nu eenmaal veel lange Nederlanders zijn.
Dus niet zo zeiken.
Ik zou me er eerder druk om maken dat je een stoel met extra beenruimte moet boeken als je op vakantie gaat. Dat wordt een dure grap.
Ik ken iemand van ruim twee meter die ook nog eens vrij mager is, die is naar Amerika verhuisd.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker met je knieën tegen je kin in een vliegtuigGebukt over de markt lopen omdat de kraampjes te laag zijn
niet in bepaalde achtbanen mogen omdat de beveiliging niet past
....en dan ben ik 'maar' 1.95
Aangezien de mensen daar vaak groter in de breedte dan in de lengte zijn, snap ik dat welquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:59 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ken iemand van ruim twee meter die ook nog eens vrij mager is, die is naar Amerika verhuisd.
Die kon daar geen kleding vinden in een normale winkel en werd doorverwezen naar een special sizes winkel
Vrij kut allemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Lekker met je knieën tegen je kin in een vliegtuigGebukt over de markt lopen omdat de kraampjes te laag zijn
niet in bepaalde achtbanen mogen omdat de beveiliging niet past
....en dan ben ik 'maar' 1.95
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:14 schreef Brybry het volgende:
Hij geeft niets om kleding en vind winkelen niet echt leuk en ik ben best wel van de mode dus hij wil er goed uitzien naast mij..
(Zit naast me haha)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |