Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja zo heet het niet..![]()
[ afbeelding ]
Met een boekje of een muziekje er bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:14 schreef Karzai het volgende:
Ben wel afgewerkt eigenlijk, tis een beter idee om de rest van de middag in een hangmat te gaan liggen
nooit van gehaktbrood gehoord?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is toch geen gehakt, dat is gewoon worst
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met een boekje of een muziekje er bij
Ik vertel ook alleen maar wat er op de verpakking staatquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dan maar stug doorwerkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Precies, maar vindt de baas niet goed en ik heb geen hangmat
worst is ook gewoon gehakt in een jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasjequote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
worst is ook gewoon gehakt in een jasje
Regelmatigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
Frikandel vind ik dat weer geen worst.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
worst kan ook zonder jasje
frikandel bijvoorbeeld
toch is het een worstquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Frikandel vind ik dat weer geen worst.
en een duitse frikandel?quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
eigenlijk ben je af en toe best wel fucking wereldvreemd
dan had het wel geruld gehakt gehetenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
In de pan en dan op een broodje.
Als je dat compleet als blok bakt en niet rult is het effect vergelijkbaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
Had idd ook gekundquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Ik dacht gewoon aan dit:
[ afbeelding ]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartjequote:
jij snapt hetquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en een Duitse biefstuk is dan weer een tartaartje
Ok. Leuk. Groetjes aan Stien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Vanavond eerste halve finale songfestival
![]()
NL moet vanavond ook en de winnaar Oekraīne ook.
Oh jammerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee oplichters aanspreken maar ik was het niet.
Alleen voor kansarmen, ken niemand met een IQ boven de 85 die Stegeman kan aankijken zonder misselijk te worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat die man nog programma's maakt.
K vind die vermomming van hem zo gaarquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen voor kansarmen, ken niemand met een IQ boven de 85 die Stegeman kan aankijken zonder misselijk te worden.
Alleen al van de naam Alberto krijg ik uitslag, leuk voor een circuspaard.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
K vind die vermomming van hem zo gaarverder doet die wel goede dingen denk k
het is vast iets goors, ik ga maar niet klikkenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
opzetten van dierenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het is vast iets goors, ik ga maar niet klikken
Taxiderpy is beter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
je krijgt een nieuwe toupet?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Straks drie uur bij de kapper zitten
Komt omdat je er niet naar kijkt?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wist niet dat die man nog programma's maakt.
Weleens aan gedacht, zo'n cursus, maar vind het toch goor en ook zielig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:55 schreef FranticDJ het volgende:
CRE / [Taxidermie]
dit is wat voor jou
dat topic ff lezenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weleens aan gedacht, zo'n cursus, maar vind het toch goor en ook zielig.
Lekker slap over nagellakjes, zonvakanties en de Large Hadron Collider ouwehoeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:00 schreef datismijnmening het volgende:
Straks drie uur bij de kapper zitten
Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker slap over nagellakjes, zonvakanties en de Large Hadron Collider ouwehoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |