Verdacht wellicht, maar bevestigt niet die beschuldigingen die zijn gedaan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef YT123 het volgende:
Dit gesprek ziet er toch wel een beetje verdacht uit..
[ afbeelding ]
Ken die gast wel maar je overdrijft als de tering. Hij is niet bepaald succesvol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:19 schreef Document1 het volgende:
Jullie doen net alsof niemand Thijs Römer kent maar die gast speelt in elke cliché film en serie.
Hahaha, Roosie the Fangirliequote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:10 schreef roos94 het volgende:
Naja ik ken een hele hoop tienermeiden die bn'ers e.d. opzoeken na musicals , filmopnames enzulks voor fotos
Zo een was ik ook namelijk
Nee maar we zitten nu een beetje te kijken (mochten alle chats echt zijn) en ons af te vragen hoe de relatie precies was. En wat mij betreft neigt dat toch meer dat ie haar beter kende dan alleen als fan.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar bevestigt niet die beschuldigingen die zijn gedaan.
Oei!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef YT123 het volgende:
[ afbeelding ]
Onzin. Ze hadden misschien wel een patat/friet discussie en Thijs heeft haar piekfijn uitgelegd dat het friet is. Om haar te kalmeren wees hij daarop.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef YT123 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee gtst mensen allemaalquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:27 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha, Roosie the Fangirlie
Ook bij Ali??
Hoe kun je nu fan zijn vd slechterik vh stuk? Daar is Roos te rechtvaardig voor.quote:
Nee klopt, daarvoor moet ze echt met hardere bewijzen komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verdacht wellicht, maar bevestigt niet die beschuldigingen die zijn gedaan.
Twitter gesprekken? er was toch sprake van vergaand whatsappverkeer?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef YT123 het volgende:
[ afbeelding ]
euh ja nee logisch meteen aangifte doen van smaad bij elk begin zonder dat het eerst overdacht kan worden. Anders lijk je blijkbaar schuldigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Twitter gesprekken? er was toch sprake van vergaand whatsappverkeer?
[ afbeelding ]
Die toon van die kanalen, binnenkort weer nieuwe jurisprudentie over dit onderwerp
Ludo is de koning van de Rozenboomquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe kun je nu fan zijn vd slechterik vh stuk? Daar is Roos te rechtvaardig voor.
12:20 AM?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:21 schreef YT123 het volgende:
[ afbeelding ]
heb ff mn twitter DMs bekeken maar bij mij staat nergens AM of PM bij, gewoon 24u tellingquote:
Amerikaanse setting, datum staat ook in Amerikaanse volgordequote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ff mn twitter DMs bekeken maar bij mij staat nergens AM of PM bij, gewoon 24u telling
Plus het is vrij logisch dat je incasseert tot een bepaald punt als BN'er, maar dit soort verhalen over een minderjarige en de fijne berichten als gevolg van deze berichtgeving aan het adres van het hele gezin zijn ver over de grens.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja nee logisch meteen aangifte doen van smaad bij elk begin zonder dat het eerst overdacht kan worden. Anders lijk je blijkbaar schuldig
Bijzondere tijdnotering dan, want 00.00-12.00 is AM en 12.00-24.00 is PM.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb ff mn twitter DMs bekeken maar bij mij staat nergens AM of PM bij, gewoon 24u telling
ow lama via de site wel.
Dan eens kijken 12.20 am is dus 00:20
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |