quote:Vlees, groente en koffie duurder; inflatie (9,6 procent) blijft pieken
De prijzen van voedingsmiddelen als vlees en groente lopen snel op en dragen steeds meer bij aan de hoge inflatie. Voeding was in april 8,5 procent duurder dan een jaar eerder. In maart was die stijging nog 6,2 procent.
Aanvankelijk liep de inflatie vooral op door de hoge energieprijzen, maar inmiddels zijn de prijzen van veel meer producten aan het stijgen. Groenten (+12,6), vlees (+10,5), koffie, thee en cacao (+13,9) en bier (+13,2) horen inmiddels bij de grote stijgers.
https://nos.nl/artikel/24(...)rocent-blijft-pieken
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.quote:
Onze bedrijfsleider heeft het 2 maanden terug aan de baas gevraagd maar niks meer over gehoordquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.
ik ben op het werk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:09 schreef bitterbal het volgende:
K ben op het strand. Er is een waterig zonnetje
Ben al bezig...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tijd voor een fikse loonsverhoging om dat op te vangen.
Ik moest dit weekend nog aan je denken. Ze hadden verwenkoffie op de kaart staan bij center parcs.quote:
Dat eerste zou het beste voor me zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
12 procent minder eten of 12 procent meer verdienen, opgelost
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dit weekend nog aan je denken. Ze hadden verwenkoffie op de kaart staan bij center parcs.
ik ga daar morgen aan werkenquote:
Goed zoquote:
Iedereen verplicht lijnen, knapste volk ter wereld in 2023 die Nederlanders, iedereen loopt er in bikini op straat te flaneren en te lonken, ga dat zien beste mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste zou het beste voor me zijn.
hier ook, al is 12% meer verdienen ook nooit vervelendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste zou het beste voor me zijn.
behalve alle fokkers, die zitten op hun zolderkamersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen verplicht lijnen, knapste volk ter wereld in 2023 die Nederlanders, iedereen loopt er in bikini op straat te flaneren en te lonken, ga dat zien beste mensen.
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve alle fokkers, die zitten op hun zolderkamers
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.
Dat geldt dus ook voor jou..quote:
heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |