Daarom proberen de Chinezen de arbeid weer uit te besteden aan goedkopere landen. Uiteindelijk zal er meer geautomatiseerd worden, maar zolang je ergens goedkope arbeidskrachten kunt vinden, zal die route genomen worden.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En niet voor het goede. We hebben Nederlande (Westerse) arbeid verruilt voor goedkope Chinese slavernij. Het is een kwestie van tijd voor die Chinese arbeid duurder wordt dan automatisering.
Flexibel werken en nadenken. Zolang huizen niet allemaal ongeveer hetzelfde zijn, hebben robots (nog) geen zin. Er zullen langzaam wel robots ingevoerd worden, maar die moeten ook weer worden bediend.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat kan een mens in de bouwvak dat een robot niet kan?
(los van het denkwerk en de kosten)
Daar hebben we dan misschien ook robots voor.quote:Op maandag 9 mei 2022 23:57 schreef UitStraling het volgende:
Plus als we allemaal robots hebben die al het werk doen kan iedereen lekker cocktails op het strand drinken en dagenlang paren als dolle beesten
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga wel naar Transnistrie hoor. Voor een reisje dan.
Doeg!
quote:Benjamin Rich: British YouTube star behind Bald and Bankrupt detained at Russian space centre
The head of the Russian space agency said local authorities were determining "the exact level of participation in illegal activities" by Benjamin Rich and Alina Tseliupa.
Ja. Zeker omdat ik vrij hebquote:
have funquote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga wel naar Transnistrie hoor. Voor een reisje dan.
Doeg!
Vind het anders aardig grijsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:54 schreef Budapestenaar het volgende:
De Thai komen voortaan naar Nederland voor een strandvakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |