Ik moest dit weekend nog aan je denken. Ze hadden verwenkoffie op de kaart staan bij center parcs.quote:
Dat eerste zou het beste voor me zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
12 procent minder eten of 12 procent meer verdienen, opgelost
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest dit weekend nog aan je denken. Ze hadden verwenkoffie op de kaart staan bij center parcs.
ik ga daar morgen aan werkenquote:
Goed zoquote:
Iedereen verplicht lijnen, knapste volk ter wereld in 2023 die Nederlanders, iedereen loopt er in bikini op straat te flaneren en te lonken, ga dat zien beste mensen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste zou het beste voor me zijn.
hier ook, al is 12% meer verdienen ook nooit vervelendquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat eerste zou het beste voor me zijn.
behalve alle fokkers, die zitten op hun zolderkamersquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iedereen verplicht lijnen, knapste volk ter wereld in 2023 die Nederlanders, iedereen loopt er in bikini op straat te flaneren en te lonken, ga dat zien beste mensen.
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:24 schreef mschol het volgende:
[..]
behalve alle fokkers, die zitten op hun zolderkamers
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.
Dat geldt dus ook voor jou..quote:
heel begrijpelijkquote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet in hun bikini's te zien, vooral de mannelijke fokkers niet.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt zijn strakke kleine Star Wars zwembroek terug in de kast.
quote:
oh ja, dat moet ik eens aanpassen. volgens mij betaal ik nu nog voor een telefoon die niet eens instoken isquote:
zoals elk jaar..quote:
Minder chinees eten dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles wordt duurder, we zijn verdoemd.
Verdorie..quote:
Ja dat kon je wel verwachten. Ik betaal nu meer voor het allerlaagste basispakket dan destijds voor het alles in 1-pakket. En kan niet eens meer F1 kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zoals elk jaar..
vast riedeltje:in april/mei een snelheidsverhoging (en dat heel erg kijk ons eens goed zijn aankondigen)
een maand of 2 later komt de prijsverhoging
veel huisdieren hebben toch overgewichtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |