Hmm. Nou ja, laten we maar zeggen dat de Italiaantjes nog op bed liggen, vanavond zit het gewoon volquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Maar in Rotterdam waren deze family shows in de middag (waar de mensen dus de hele show kunnen zien incl hosts en interval acts etc) ook afgeladen vol.
En het liedje stond zowat een jaar in alle spotify-lijstjes van werkelijk heel de wereld. Maanden nadat Würst een bebaarde voetnoot in de geschiedenis werd, stond Calm after the storm nog in een paar top 100's ergens in de wereld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Conchita had zeer zeker niet de beste act. Dat had Nederland en dat bleek ook, want Nederland werd gekozen als beste inzending van dat jaar. Wonnen ook zon award en niet Conchita.
Denk het ook! En hoop het ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hmm. Nou ja, laten we maar zeggen dat de Italiaantjes nog op bed liggen, vanavond zit het gewoon vol
Hou op je maakt me bang en nee dat gebeurt niet. Of wel. Nee. Nee!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we een Blackbirdje doen vanavond, kreeg ineens zo'n raar gevoel dat we ook totaal overgeslagen kunnen worden
Die ‘hoofd’zangeres ging naar het schijnt ook even de mist in ergens in het nummer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:08 schreef Amarinthe het volgende:
IJsland had gister bij de jury show technische problemen, konden elkaar niet horen oid.
Zeker. Maar de vraag is of je als organisatie hier wel de ruimte voor moet geven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:46 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat maakt wel duidelijk dat een nummer een grotere kans heeft om goed te scoren als er een persoonlijke connectie is tussen het lied en degene die het zingt. 😊
Neee geen Blackbirdje, die stond toen 8e bij "to qualify" odds. S10 staat 4e en op 95% (!!) kans om te kwalificeren. Komt goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop alleen niet dat we een Blackbirdje doen vanavond, kreeg ineens zo'n raar gevoel dat we ook totaal overgeslagen kunnen worden
Met Waylon had ik het al bij voorbaat opgegeven. Zal nooit dat moment vergeten dat ze hem alsnog opnoemden. Heel Lissabon bij elkaar gegild.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:43 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben nu zekerder dan bij OG3NE, Waylon en Douwe Bob denk ik
In Omsk is het al 10 voor 9quote:
Met die Duitsers (?) naast ons die ons helemaal gingen omhelzen enzo haha. Zij bleven ons maar geruststellen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Met Waylon had ik het al bij voorbaat opgegeven. Zal nooit dat moment vergeten dat ze hem alsnog opnoemden. Heel Lissabon bij elkaar gegild.
Met Waylon kon het met de jury erbij niet echt mis. Net als het met Trijntje met de televoting erbij niet echt goed kon komen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Met Waylon had ik het al bij voorbaat opgegeven. Zal nooit dat moment vergeten dat ze hem alsnog opnoemden. Heel Lissabon bij elkaar gegild.
Nou, toen Litouwen ineens door was had ik dat al.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij Anouk had ik nadat België opeens uit de 8e envelop kwam wel even een kleine zenuwinzinking
Het komt vrijwel nooit voor dat een lied uit de top 10 bij de odds niet doorgaat in een halve finale.quote:
Dat gaf al weinig love en veel pain inderdaad. Maar goed, toen waren er nog plekken genoeg. Bij de laatste vier waren Nederland, Rusland, Oekraïne en Servië nog over en toen kwam Belgiëquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, toen Litouwen ineens door was had ik dat al.
Dat geeft ook hoop voor In Corpore Sano (mn nummer 3) overmorgen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het komt vrijwel nooit voor dat een lied uit de top 10 bij de odds niet doorgaat in een halve finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |