Ik ook niet joh, bedoelde het ook niet echt serieus. Was wel een groot talent altijd. Bij jong Ajax doet hij het wel aardig, begreep ik. Nu Jay Gorter daar ook keept staat hij er wat minder goed op.quote:Op zondag 15 mei 2022 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dacht dat je misschien jeugdvoetbal volgt, ik niet namelijk dus heb geen idee of hij er wat van kan
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.quote:Op zondag 15 mei 2022 16:43 schreef AFCNiels het volgende:
Topsport Toon heeft een topprestatie geleverd, aldus Topsport Toon.
[ twitter ]
Mwa ik niet.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.
hardop gelachenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan verander ik als de sodemieter van mening.
quote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha mooiquote:Op zondag 15 mei 2022 17:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?quote:Op zondag 15 mei 2022 17:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een topprestatie om dit bericht zo te interpreteren.
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is acht jaar directeur geweest, hoe lees jij dit dan. En vind je echt dat PSV er nu veel beter voorstaat dan toen?
Klaassnuiftallesquote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Je was gewoon kampioen geworden als de knjb niet omgekocht zou zijn door 020
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig om dat zo zwart-wit te stellen. 4 duurste transfers ooit in de clubhistorie waren allemaal in die 8 jaar. Aan de andere kant was het Europees gezien allemaal niet zo goed. Maar wel weer een paar kampioenschappen gepakt. Sponsoren is voor m’n gevoel met die Brainportconstructie een stuk beter dan voorheen. Kortom; ik denk dat je best tevreden kan zijn als supporter.
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je mee wil doen als beste club van Nederland, dan vind ik dit helemaal niet. Dan kun je wel die paar kampioenschappen noemen, maar die waren nog uit de tijd dat hij net begon en het is bepaald niet zo dat PSV daarvoor nooit kampioen werd. Duurste transfers hebben alle grote clubs wel in de laatste 8 jaar gehaald en wat die sponsors gaan brengen, dat moet nog blijken. Hij zegt zelf dat de club aan alle kanten sinds hij aangetreden is vooruitgegaan is, dit zie ik nergens terug.
Helemaal met die nieuwe CL opzet, gaan de komende jaren cruciaal worden denk ik. We zullen het zien.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oké, nou ik denk dat ie meer bedoelt in die 8 jaar heeft de club samen met de supporters toch wat moois weten weg te zetten. Daarnaast dachten veel mensen tot een jaar of 4 terug dat Ajax het nieuwe Bayern van Nederland zou worden en dat ze de eredivisie waren ontgroeid. Had je dit jaar naast de JC-schaal en de beker ze ook in de competitie 1 keer verslagen had je ook nog het kampioenschap gepakt. Ik denk dat Toon een beetje opgelucht is over de staat waarin de club verkeerd nu Brands het overneemt.
nogsteeds 2 punten infantielquote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Nee vorige week was geen penaltyquote:
Miemiemiemiequote:Op zondag 15 mei 2022 19:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |