Hopelijk tot dat die met pensioen gaat. Waardeloze scheidsrechter.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
Dat heb je nu eenmaal op een forum, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Niemand zegt dat het 'jouw' schuld is. Kijk alleen maar de 2 pagina's terug, en je bent een van de velen. Alleen had ik jou iets hoger zitten, waardoor ik gewoon heel teleurgesteld ben geraakt![]()
Half eens met het laatste. De oorzaak van het mislopen van de titel ligt echt niet alleen of vooral aan afgelopen zondag. Maar ondanks het gekut en gezeik dit seizoen hadden we nog steeds een kans die op hele vervelende wijze officieel teniet is gedaan. Lijkt mij best logisch dat daar over geventileerd mag worden. De een op een wat zieligere manier dan de ander. Ook dat zou bij elke andere club gebeuren. Alleen om dan als supporter van een andere club in het desbetreffende club-topic te gaan vertellen hoe zielig het allemaal wel niet is, dat is imo pas zielig.
Dat is te makkelijk. Je hebt het zelf in de hand hoe en op wie je reageert. Elkaar af en toe jennen hoort erbij. Maar het continue kleineren van de andere kant is vermoeiend. Als ik daarin mee zou gaan heb ik er een dagtaak aan met het aantal hele speciale users hier.quote:
Heb nog steeds vrij weinig van die stijl gezien. Behalve naïef aan blijven vallen en je nooit op de tegenstander aanpassen. Dat werd inderdaad ook wel steeds duidelijk in de topwedstrijden. Wat dat betreft eigenlijk nog best knap dat we 2x hebben weten te winnen tegen de Godenzonen.quote:, ik ben inmiddels ook abonnee geworden om wat te reguleren.
Maar om op PSV terug te komen, qua punten best een goed seizoen, qua voetbal gewoon niet goed genoeg want dan had je wel wat meer topwedstrijden gewonnen. Schmidt heeft denk ik veel tijd verloren in z'n eerste seizoen met z'n eigen stijl implementeren wat totaal mislukt is waardoor PSV in zijn 2e seizoen ook net te kort komt.
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 08:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gedrag van Gozubuyuk is steevast stuitend ja, daar hebben ze zowaar wel gelijk in.
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat het niet in je straatje past zeker. Maar blijf vooral bozig op een scheidsrechterlijke beslissing, ik zou persoonlijk liever hebben dat er binnen de club naar oorzaken wordt gezocht die je wel in de hand hebt,.
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen. Je kan wel weer over de scheids beginnen maar het gedrag van Schmidt is pas dieptreurig. Hij zit in elk interview 10 minuten te janken en als de vraag komt waarom de wedstrijd kantelt loop hij boos weg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, een beslissing over een handsbal zou niet moeten liggen aan of iemand toevallig een keer een balletje heeft weggetrapt en het gedrag van Gozubuyuk nadien al helemaal niet.
Ik vind Schmidt verder ook niks en dat weet je heel goed.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet wat ik zei of bedoelde te zeggen.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Net als het jankgedrag van de heer Schmidt, die man is echt enorm onsportief en zielig. Hij had beter die bal niet kunnen wegschoppen, dan was de penalty ook niet gegeven. Maar je zal bij die club eens in een spiegel kijken.
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)quote:
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was; als dat moment niet geweest dan de penalty ook niet. (wat natuurlijk flauw was)
Niet dat die penalty werd gegeven door het gedrag van Schmidt.
Het was inderdaad erg flauw ja.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:04 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg butterfly effect achtig. Zo kan je net zo goed zeggen dat de penalty er was omdat ik eerder die dag een pak alpro soja barista kocht.
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Amerikaanse meteoroloog Edward Lorenz bedacht ooit The Butterfly Effect als metafoor voor hoe een kleine actie grote gevolgen kan hebben. Een vlinder die ergens in Brazilië met zijn vleugels wappert, zet een meteorologisch proces in gang dat leidt tot een tornado in Texas. Kleine gebeurtenis daar, grote consequenties hier. Het was een bericht in de kantlijn dat Schmidt in de blessuretijd een bal wegtrapt. In eerste instantie heeft dat niks te maken met scheidsrechter Gözëbüyük, behalve als de Eindhovenaren daarna een omstreden handsbal maken. En dat is zo. Het begint er steeds meer naar uit te zien dat de Eindhovenaren binnen nu en een paar dagen de titel definitief verliezen aan Ajax.
Tja. Kans is vrij aanwezig dat Ajax morgen wint en zondag nog verliest omdat het nergens meer om gaat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:07 schreef RipCity het volgende:
Gaat wel lachen worden als Ajax 1
Potje verliest deze week en wij winnen de 2. Dan krijg je nog wekenlang te horen dat die Turk/knvb ons seizoen heeft beslist. Die kan je tot 2024 niet meer naar Eindhoven sturen dan.
@Krabbyquote:Op dinsdag 10 mei 2022 15:15 schreef MC-M het volgende:
[..]
Mooi stukje, maat. Jij kan echt uitstekend schrijven.
Want? Hij loopt zelf te etteren langs die zijlijn. Gedraagt hij zich dan was er waarschijnlijk niet langer doorgespeeld.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een nergens op slaande redenering.
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
toch zou je bij winst op Feyenoord nog een hele grote kans krijgen om de treble te winnen.
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit is wel wat overdreven, een wat grotere kans, dat is toch is wat anders dan nog een hele grote kans, PSV heeft meer punten verloren dan Ajax in 2022
Ajax had aan 4 punten genoeg.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:49 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gelet op de nog te spelen wedstrijden (zwaardere tegenstanders voor Ajax) en de vorm bij Ajax in deze fase van de tweede seizoenshelft snap ik de redenatie voor een grote kans wel. Had PSV van Feyenoord gewonnen dan denk ik dat het bij de bookmakers snel omgeslagen was.
Tegelijkertijd zijn het kansloze en niet ter zaken doende bespiegelingen. We zullen het nooit weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |