quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ciaoquote:
Oké dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Pepijn heeft dezelfde letters als pijpen.
Ik had haar ook ouder geschat dan 25. Nu op die stoeltjes valt het mee, maar in het restaurant leek ze ouder.quote:
Nog steeds geen handjes hier.quote:
Ik heb nu regelmatig de ongemakkelijke ‘boks-ohnee-toch-handschudden’quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds geen handjes hier.
3 kussen sla ik dan weer niet over.
Eerselquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze jongen vandaan?
Typisch woonwagenkampertje uit het zuiden.
Amsterdamquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze jongen vandaan?
Typisch woonwagenkampertje uit het zuiden.
Ik doe het alleen mits het iets oplevert.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb nu regelmatig de ongemakkelijke ‘boks-ohnee-toch-handschudden’ [ afbeelding ]
Een rasechte homo is meestal zo te spotten, ja sorry maar dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk nog een verborgen code voor homo’s en lesbo’s om te herkennen dat je van de andere kant bent?
Walk the Talk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
De favoriete langoustine voor je geliefde halen.
Talk the walk.![]()
@:DKUp
Ja maar deze twee toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Een rasechte homo is meestal zo te spotten, ja sorry maar dat is gewoon zo.
Gekleurde zakdoek in je achterzak, maar dat is meer waar je seksuele voorkeuren liggen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk nog een verborgen code voor homo’s en lesbo’s om te herkennen dat je van de andere kant bent?
Voor mij als man is het vrij obvious.quote:
Bij die Pepijn zie je het direct wel. Die andere misschien net iets minder snel, maar toch wel trekjes.quote:
Dit is wel zo. De echte lesbiennes herken ik wel (kort haar, legerkisten en wenkbrauwpiercing) maar als het minder obvious is dan haal je ze als vrouw er eerder uit denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Voor mij als man is het vrij obvious.
Die hoogwaterbroek met dat ruitje is wel verdacht. Maar hij heeft een iets te mannelijke/macho houding. Gays hebben vaak een bepaalde "air" en manier van kijken. En hoe ze met hun hoofd bewegen tijdens het praten.quote:
Jaaaaaaaquote:
Halloquote:
Hoezo?quote:
reisje naar het zwarte gat.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:06 schreef DKUp het volgende:
Haai en Haai
Raaiz jaai veel?
Ik houd wel van raaizuh
Stedentripjes
GENOT
ik mis de coming out vraag.quote:
Die blonde man/vrouw die met die stucadoor zit.quote:
Die ging vast pijnloos en volledig geaccepteerdquote:
De darkrooms misschienquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
hij is in Rome geweest en heeft toen 95% van Italië gezien?
Oh die is idd stijlvol jaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die blonde man/vrouw die met die stucadoor zit.
Zelfde bek heeft hij/zij als Kimmetje Holland.
Ja?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
nachtje in het Kralingse bos, kom je genoeg mannen tegen.
hall0nquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine. is afwezig, is al bezig met de opwarming voor het songfestival
allemaal viespeuken maar ze zitten er wel.quote:
* kijkt op klok *quote:
De langoustines. De saamhorigheid hier. Alles.quote:
Dat kan wel meevallen, als je het op jonge leeftijd geleidelijk kwijtraakt blijft je huidje soms gewoon strak.quote:
Nou nou nouquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
loopt hij zichzelf af te trekken op de WC ofzo.
vanavond saté prikken?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Ik zou je wel een keer naakt willen zien, maar vriendschappelijk
Of ze roept idd omdat hij al nee heeft gezegdquote:
Post nut clarity, heel verstandig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
loopt hij zichzelf af te trekken op de WC ofzo.
@mascara-klodder username vibesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:14 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Post nut clarity, heel verstandig.
Ze heeft Psoriasis, maar waar dat weet ik ook niet.quote:
Bijna. Segno zodiaco.quote:
los ballos en tot morgenquote:
First Dates, elke werkdag om 19:25 op NPO3.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:56 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
[ link | afbeelding ]
Geen idee in wat voor topic ik nu weer post
Dat wordt dringen. @tja77 koopt alles op.quote:
Ziet er wel leuk uit, maar denk dat ik qua persoonlijkheid na een half uurtje wel genoeg van haar heb.quote:
Ik zie hem nietquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt dringen. @:tja77 koopt alles op.
Nu ben je zelf laatquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Lippenstift en mascara.
“Zij heeft echt haar best gedaan.”
@DKUp komt zo deuren tellenquote:
Ik keek van een afstandje.quote:
Ja hèquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Het voelt toch een beetj alsof we het spelletje opnieuw spelen met deze herhalingen
Haags natuurlijkquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Graag duiding over het accent van @:DKUp en @:Nine.
Je zei ooit dat het licht te horen was. Foei.quote:
Klopt. Je vroeg niet naar de mate waarin. Maar je kan wel horen dat ik uit Den Haag komquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Je zei ooit dat het licht te horen was. Foei.
quote:Op woensdag 11 mei 2022 19:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klopt. Je vroeg niet naar de mate waarin. Maar je kan wel horen dat ik uit Den Haag kom
48 dacht ikquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is deze blonde? Op deze leeftijd nog willen trouwen voor je vader. Oooooh oké.
Je naait alles en je voelt je alles. Zoiets.quote:
Upjequote:
Wij kennen onze topo.quote:
Is dat zo? Ik praat als eminem rapt . heb 2 kinderenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Traag praten. Trage sex.
Gewoon weglopen.
Je hebt geen “huis vol”quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik praat als eminem rapt . heb 2 kinderen
Langzame luie mensen. Ja. Alles langzaam.quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik praat als eminem rapt . heb 2 kinderen
Ja?quote:
Wij weten het. Hij nog niet.quote:
Ja?quote:
Joh?quote:
Ach de aantal keren dat hier werd gezegd dat ik ongelijk had dat weer eens iemand uit dat pleuris oosten kwamquote:
Brr zal er niet aan moeten denken langzame sex kan je niet eens sex noemenquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Langzame luie mensen. Ja. Alles langzaam.
Ongeplandquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
Ik zie op insta dat die bitch weer zwanger is
Volgens mij weet ze niet hoe het werkt?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
Dit keer een baby met kleurtje?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
Cast awayquote:
Weer een 'ongelukje' zekerquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
Als je je gaat gedragen als een filantropische instelling dan sturen we je naar de keuken voor koffiequote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef DKUp het volgende:
Benen deden het niet meer.
Beter uitgekomen
MS
Oh nee
“de pil wérkt kennelijk gewoon niet bij me”quote:
Is dat die koester?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:10 schreef KREEFTx het volgende:
Dat is rond deze tijd normaal wel het gevalquote:Op woensdag 11 mei 2022 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je gaat gedragen als een filantropische instelling dan sturen we je naar de keuken voor koffie
Ons mam heeft dorst?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is rond deze tijd normaal wel het geval
Oprotten ermee @Calandquote:
Oh de eeuwige vrijgezel belde?quote:Op woensdag 11 mei 2022 20:15 schreef NoCigar het volgende:
Kijk eens wat minder belachelijke onrealistische romantische films waarin mensen in een oogopslag weten dat ze de liefde van hun leven ontmoeten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |