quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ciaoquote:
Oké dan maar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Pepijn heeft dezelfde letters als pijpen.
Ik had haar ook ouder geschat dan 25. Nu op die stoeltjes valt het mee, maar in het restaurant leek ze ouder.quote:
Nog steeds geen handjes hier.quote:
Ik heb nu regelmatig de ongemakkelijke ‘boks-ohnee-toch-handschudden’quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog steeds geen handjes hier.
3 kussen sla ik dan weer niet over.
Eerselquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze jongen vandaan?
Typisch woonwagenkampertje uit het zuiden.
Amsterdamquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waar komt deze jongen vandaan?
Typisch woonwagenkampertje uit het zuiden.
Ik doe het alleen mits het iets oplevert.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ik heb nu regelmatig de ongemakkelijke ‘boks-ohnee-toch-handschudden’ [ afbeelding ]
Een rasechte homo is meestal zo te spotten, ja sorry maar dat is gewoon zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
Is er eigenlijk nog een verborgen code voor homo’s en lesbo’s om te herkennen dat je van de andere kant bent?
Walk the Talk.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
De favoriete langoustine voor je geliefde halen.
Talk the walk.![]()
@:DKUp
Ja maar deze twee toch niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Een rasechte homo is meestal zo te spotten, ja sorry maar dat is gewoon zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |