Ook nog deels bij mijn schoonouders en deels hierquote:Op maandag 9 mei 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De foto`s van vroeger liggen bij mijn broertje.Wel mooi dat ze er nog zijn.
Nee vooral dat ik paar jaar geleden veel meer dronk. Maar dat wist ik alquote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zie je dan ook trends? Dat je een paar jaar gezonder at ofzo?
Hoeveel tijd besteed je per dag gemiddeld aan je logdrang?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook aparte mapjes waar ik elke duizendste foto en elk 50ste filmpje in zet. Gewoon voor de global overview. Gemiddelde kwaliteit is wel hoger dan want tijdens gave dingen (Reisjes) maak je meer foto's en filmpjes. Dus dat is eigenlijk één grote gallery van tofheid. Al zit er ook weleens wat tussen wat helemaal niks is
Ik ook niet. De keren dat ik aangeschoten was kan ik zelfs op één hand tellenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als je dronken bent dan weet je echt niet meer wat op die klok stond als je al foto's nodig hebt om je dat te herinneren
Maar ik ben nooit dronken
Geen idee, half uurtje misschien?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel tijd besteed je per dag gemiddeld aan je logdrang?
Ik heb een tijdje een app gehad die alles bijhield als ik gedronken hadquote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
Als je dronken bent dan weet je echt niet meer wat op die klok stond als je al foto's nodig hebt om je dat te herinneren
Maar ik ben nooit dronken
Vanzelf?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een app gehad die alles bijhield als ik gedronken hadWaar ik was geweest, hoe laat en met wie.
Iets met hun moeder werkt in het ziekenhuis voor een maag darm lever arts op de kindergeneeskunde....quote:
Doe ik ook niet aan. 1 of 2 drankjes bij uitzonderingquote:Op maandag 9 mei 2022 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. De keren dat ik aangeschoten was kan ik zelfs op één hand tellen
Vakantiefoto's kijk ik nog wel eens terugquote:
Ik had vandaag een 4. Zou mezelf bijna stickers geven.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Iets met hun moeder werkt in het ziekenhuis voor een maag darm lever arts op de kindergeneeskunde....
Dus dat zijn ook de antwoorden die ik aan de telefoon wil weten beantwoorden ze direct
Dat doen jullie netjes dan.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef Goitske het volgende:
[..]
Doe ik ook niet aan. 1 of 2 drankjes bij uitzondering
Is wel een beetje dwangmatigquote:Op maandag 9 mei 2022 21:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee vooral dat ik paar jaar geleden veel meer dronk. Maar dat wist ik alhad ik de foto's niet bij nodig
Ja zeker! Die vooral natuurlijkquote:Op maandag 9 mei 2022 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vakantiefoto's kijk ik nog wel eens terug
creepy boekjesquote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
Had die kerel in Se7en ook niet allemaal van die dagboeken?
Oh netjes!quote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vandaag een 4. Zou mezelf bijna stickers geven.
Ik vind het zonder eigenlijk lekkerderquote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef CherryLips het volgende:
Aardbeien zijn met slagroom nog lekkerder.
Alleen jammer dat ik geen slagroom heb.
1 sticker voor je gerriequote:Op maandag 9 mei 2022 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had vandaag een 4. Zou mezelf bijna stickers geven.
OH dat zal best hoorquote:
Ik heb geen idee maar het klinkt als iets wat ik wil.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Oh netjes!![]()
Je weet ook dat er stickerkaarten zijn van joepie de Poepie in het drollenbos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |