Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
niets mis met een dickpickdagboek toch?
Kardashian gespotquote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheiden vaak even van de wekker om te zien hoe laat ik naar bed gegaan ben. Vandaag kom ik makkelijk aan 60 foto's.
Ik ben daar echt te lui voor. Heb wel een tijd scrapbooks gemaaktquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee lang niet
Ik plakte ook van alles er bij in, kassabonnetjes, theelabeltjes, treinkaartjes, ansichtkaarten. Ik doe het nog steeds wel maar heel zelden, alleen als ik op reis ben eigenlijk. En dan gaan er ook wel eens bankbiljetten in ja.
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheiden vaak even van de wekker om te zien hoe laat ik naar bed gegaan ben. Vandaag kom ik makkelijk aan 60 foto's.
Ik gooi alle shit die ik wil bewaren in dozen en als ik 70 en met pensioen ben ga ik het wel een keer uitzoeken.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik ben daar echt te lui voor. Heb wel een tijd scrapbooks gemaakt
Jawel die welquote:Op maandag 9 mei 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]En die kijk je dan ook nooit meer terug?
Een deel kan ik nog begrijpen maar ook een deel denkt in waarom 🤷♀️quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel die wel
Meestal in een serietje "on this day.." en dan zien hoe 9 mei 2003, 9 mei 2006, 9 mei 2010, 9 mei etc
Ik bespeur een zekere mate van verslavingsgevoeligheid danwel OCD. Not judging.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's danquote:Op maandag 9 mei 2022 21:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik gooi alle shit die ik wil bewaren in dozen en als ik 70 en met pensioen ben ga ik het wel een keer uitzoeken.
En dan mogen mijn nabestaanden daarna besluiten of ze het weg willen flikkeren.
Ik heb een klok en een geheugenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef Goitske het volgende:
[..]
Een deel kan ik nog begrijpen maar ook een deel denkt in waarom 🤷♀️
Ik heb een Fitbit om dat ding kan mij precies vertellen wanneer ik in slaap gevallen ben en wanneer opgestaan
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferen
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wordt dat niet wat eentonig? Tenzij je elke dag andere accessoires gebruikt wellicht. Ene dag een hoedje, andere dag brilletje..
Mijn kinderen kennen de Bristol stool form scale uit hun hoofd.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken mensen die elke stoelgang fotograferen
Ik ook, en die kijk ik nooit meer terugquote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef LTVDK het volgende:
Ik maak eigenlijk alleen foto's op vakantie of als ik iets bijzonders zie
De foto`s van vroeger liggen bij mijn broertje.Wel mooi dat ze er nog zijn.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's dan
Ja. Mijn moeder maakte vroeger echt albums toen foto's nog analoog waren. Dat is wel jammer van digitale foto's. Het is niet meer speciaal.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
Wij hebben nog wel een doos met oude foto's enzo dat is echt wel leuk om soms even door heen te gaan. En vooral echte foto's dan
quote:Op maandag 9 mei 2022 21:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn kinderen kennen de Bristol stool form scale uit hun hoofd.
Dan lopen ze de kamer in mama was echt niet goed was nummer 2 of nummer 6 etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |