Begin dan met het eindequote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik niet, zou gewoon eens een boek moeten schrijven, alleen het er aan beginnen wil niet lukken
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang.
Bijna alle Surinamers...quote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/gezondh(...)ist-makkelijker.html
wie wast zijn kip nou...
Een Succes agenda?quote:
Sorryquote:Op maandag 9 mei 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee!Dit had ik niet willen lezen!
(Die had ik heel graag willen hebben voor op mijn werk)
Ja dat is het juist, ik weet het begin wel, maar het einde nietquote:
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ergens zondeIk had heel oude uit de jaren zeventig, die waren best tof
Ergens zonde ja. Maar goed er begonnen zilvervisjes in te zitten en mijn moeder wil de zolder opruimenquote:Op maandag 9 mei 2022 20:51 schreef mschol het volgende:
d
[..]
doodzonde eigenlijk.. die van mij zijn naar de familie gegaan (en dat waren ook oudjes)
https://www.nu.nl/gezondh(...)ist-makkelijker.html
wie wast zijn kip nou...
quote:Op maandag 9 mei 2022 20:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sorry![]()
Het komt ook eigenlijk nooit in mij op dat andere mijn oude meuk nog willen hebben.
Wow. Ik schrijf één of twee keer per week twee pagina's.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Na 10 jaar hield ik er even plotseling mee op als ik er ooit mee begonnen was
Ik kreeg ze vroeger altijd van de leestafel uit de praktijk van mijn ouders.quote:Op maandag 9 mei 2022 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, maar bij ons verslinden ze duckies, ook oude. Ze lezen ze letterlijk stuk.
die van mij is intussen ook al aardig 'verweerd'quote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef kwiwi het volgende:
Ben te laat op de filofax party zie ik @:FranticDJ![]()
Ik heb er meerdere in verschillende maten ook. Maar de fijnste is de Filofax Malden[ afbeelding ]
Watquote:Op maandag 9 mei 2022 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik schreef vroeger dagboeken. Gemiddeld 10 pagina's per dag, 10 jaar lang. 600 schriften vol. Heb bijna alles nog3,5 meter boekenplank
Na 10 jaar hield ik er even plotseling mee op als ik er ooit mee begonnen was
Ja met deze heb je dat niet snel, is wat duurder maar uiteindelijk is het het waard. Heb 'm al jaren in m'n handtas en ziet er nog bijna als nieuw uit.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij is intussen ook al aardig 'verweerd'
ja ik bedoel ook niet op een slechte manier.. Meer zoals leer wat 'volwassen' wordtquote:Op maandag 9 mei 2022 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja met deze heb je dat niet snel, is wat duurder maar uiteindelijk is het het waard. Heb 'm al jaren in m'n handtas en ziet er nog bijna als nieuw uit.
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om gingquote:
Ah zoquote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ik bedoel ook niet op een slechte manier.. Meer zoals leer wat 'volwassen' wordt
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om ging
Sinds 2002 heb ik een digitale camera en sinds 2012 is er geen dag meer geweest dat ik niet minstens een paar foto's maakte. Puur logdrang.
Inb4 dickpics.quote:Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?
Toen was ik twee maandenquote:Op maandag 9 mei 2022 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nooit. Heel soms als ik echt wil weten wat er op bijvoorbeeld 10 augustus 1993 in me om ging
Sinds 2002 heb ik een digitale camera en sinds 2012 is er geen dag meer geweest dat ik niet minstens een paar foto's maakte. Puur logdrang.
De wolken buiten, mijn lunch, de biertjes, de BBQ. Mezelf in diverse stadia van aangeschotenheidquote:Op maandag 9 mei 2022 21:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar maak je zoal foto's van? Zoals vandaag bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |