S10 is vanavond!quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:21 schreef engine het volgende:
[..]
Misschien is het wel een leuke verassing vanavond (of donderdag.. Weet niet wanneer ze moet).
En goedemorgen ook
Goedemorgen,ik ga wel even kijken.quote:
Goedemorgen.quote:
Heer aloa.quote:
eindelijk weer eens een post zonder jequote:
Ik ben verhuisd heb geen kippen meer nu heb ik tortelduiven en een zwarte kat die erop jaagtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je duiven of geef je dat aan de kippen?
Huh sinds wanneer ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd heb geen kippen meer nu heb ik tortelduiven en een zwarte kat die erop jaagt
Al een paar maandenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Huh sinds wanneer ben je verhuisd?
Voor de eitjes?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zijn er nog gewoon en ga ik dagenlijks langs
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 12:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd heb geen kippen meer nu heb ik tortelduiven en een zwarte kat die erop jaagt
Kun je nog wel op je dak liggen dan?quote:
Ik heb het kort geleden een keer gebruikt ...quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ken het wel , niet echt mijn ding
Op zich niks mis mee, maar ik heb het nog nooit gekochtquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het kort geleden een keer gebruikt ...
Formeel gildehoengehakt, maar heel lekkerquote:
Haal je dat bij een poelier?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Formeel gildehoengehakt, maar heel lekker
Ja.quote:
Okayquote:Op dinsdag 10 mei 2022 13:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja.
Al heeft die hier gewoon een winkel in het centrum. Zit een paar deuren naast de 'normale' slager.
Ik heb het nog nooit gezien maar ik koop ook weinig vlees en kipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |