Zie al tweets van Roddelpraat, AD en shownieuws die contact met haar willen opnemen.quote:
Eerst maar eens zien of het klopt,quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zie al tweets van Roddelpraat, AD en shownieuws die contact met haar willen opnemen.
[ twitter ]
Heeft wel wat uit te leggen denk ik.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of het klopt,
zo ja kan ie zomaar een probleem hebben wel.
Wanneer zouden de mods en adminfiles open gaan?quote:
Maakt dat uit?quote:
Die zijn toch al nooit online dus die kunnen dat makkelijk negeren.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer zouden de mods en adminfiles open gaan?
Daar gaat het ook niet om, het gaat om het vermaak toch?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Die zijn toch al nooit online dus die kunnen dat makkelijk negeren.
Ja beetje wel. Tegelijk ook niet erg dat die BN'ers die jarenlang weg kwamen met dit gedrag aan de schandpaal genageld worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om, het gaat om het vermaak toch?
Natuurlijk moet het stoppen en opgelost worden.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:27 schreef engine het volgende:
Ik geloof niet zo dat het toeval is dat er ineens bij the voice meerdere mensen van dat soort praktijken verdacht worden. Dat is heus niet alleen daar aan de hand geweest. Niet erg dat het naar buiten komt.
Wtf ....quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft wel wat uit te leggen denk ik.
[ twitter ]
Als je 35 bent een meisje van 14 zo gebruiken noem ik niet de minste scheet.quote:
Alsof Thijs dit vanavond niet meegekregen heeft....maar nog geen ontkenning. Daar moet eerst even over nagedacht worden.quote:
Ja nee ik had er helemaal nog niks van meegekregen .... dus ......quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:46 schreef engine het volgende:
[..]
Alsof Thijs dit vanavond niet meegekregen heeft....maar nog geen ontkenning. Daar moet eerst even over nagedacht worden.
Ah die overleden is ? Dat wordt nog onderzocht .. raar verhaal welquote:
Ja dat ookquote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:24 schreef engine het volgende:
Stukje Ajax supporters.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ingsnieuws-ajax.html
Echt wat een feestelijke luiquote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:24 schreef engine het volgende:
Stukje Ajax supporters.
https://www.nu.nl/binnenl(...)ingsnieuws-ajax.html
Nicequote:
Penguinquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu ga ik me voorstellen hoe ze dat tegen een uil zingt, bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |