In Woensel-West doen ze niet moeilijk over ¤50quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:59 schreef StephanL het volgende:
Waarom kunnen ze in Rotterdam niet eens 40 euro betalen?
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:01 schreef Ole het volgende:
[..]staat wel in mijn paspoort
dus ik bleef veilig binnen afgelopen woensdag
Heftahg!!!quote:
Haha dat idee heb ik echt al heel lang.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:03 schreef monkyyy het volgende:
Die Paul kijkt echt lusteloos uit zijn ogen, vindt hij zijn werk wel leuk
Vorig jaar ook stout geweest op een pechstrook. Moest zo nodig pissen dat ik het niet meer hieldquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:06 schreef monkyyy het volgende:
Vluchtstrook, ook wel pechstrook genoemd, mag je op stoppen als je pech hebt lijkt me
Toch niet met een volle bus?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vorig jaar ook stout geweest op een pechstrook. Moest zo nodig pissen dat ik het niet meer hield![]()
Zou het normaal nooit doen
Geen fles voor noodgevallen aan boord?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vorig jaar ook stout geweest op een pechstrook. Moest zo nodig pissen dat ik het niet meer hield![]()
Zou het normaal nooit doen
Dus Datquote:
Neequote:
Haha, ik zou lachen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee
Een collega wel een keer, die stond een uur voor een kapotte brug en die moest ook pissen. Gelukkig stonden er bomen, maar wel beschamend lijkt mij dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Zekers knapquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:21 schreef Ole het volgende:
daarna rond uurtje of 11 door politie hier uit mijn bed gebonkt!
Was niet grappig hoor! Maar ze hebben gelijk! Stapelen en hij heeft het voorgoed afgeleerd. 4 jaar al nu!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |