Ik heb even een kijkje genomen in Crea. Ziet er echt leuk uitquote:Op maandag 9 mei 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn mini boekwinkeltje is bijna af!
Dank je wel. Beetje random hier, sorryquote:Op maandag 9 mei 2022 22:13 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb even een kijkje genomen in Crea. Ziet er echt leuk uit
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.quote:Op maandag 9 mei 2022 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Beetje random hier, sorry
NU zitten alle boekjes op zijn plek. Morgen lijmen en het kamertje zelf in elkaar zetten
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 07:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
Avond mop. Leuk dat hij af is.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Songfestival
En hoi!
Mijn boekwinkel is af
Niet heel geweldig, maar dat had ik bij Duncan Laurence ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Wat vi nden jullie van het lied? En van de zangeres?
Ik vind haar niet leuk en het nummer ook nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb het aanstaan en werk ondertussen nog even door. Veel plezier voor alle ESF kijkers.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... eens kijken naar het Songfestival P:) Lijkt me wel leuk
Ik vind het ook niet mooi. Dat oehoe en ahaa vind ik zo irritant.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |