Ah, dat wist ik niet, ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik mij daar niet druk over hoef te maken maar voor mevrouw fuckroeper lijkt mij dit essentieele informatie.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pro tip: sochtends betaal je bij AH 0,50 voor een brood van de vorige dag 👌
Kan deze aanraden, is heel leuk. Als je een box neemt bij een bakker heb je volop brood en meestal ook nog veel taart enzo.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pro tip: sochtends betaal je bij AH 0,50 voor een brood van de vorige dag 👌
Tussen 9 en 12 mei.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:49 schreef Tijger_m het volgende:
Maarreh....je voorspellingen van de afgelopen week? Ik mis wat nucleaire explosies, zeg maar.
Prijzen die mede zijn gestegen omdat Rusland Oekraïne is binnen gevallen.quote:
Ok, maar die 12 mei heb je volgens mij nooit eerder genoemd. Waar kom die ineens vandaan? Zomertijd of zo?quote:
quote:
Interessant. Het lijkt me een erg klein groepje om iets wezenlijks klaar te spelen alleen. Misschien voor als de Russen een Victory Day parade hadden? Of proberen ze voorraden te leveren?quote:
Je probeert aan te geven hoe absurd en hypocriet alles is. Toch? Dat is ook zo, er is geen goed en fout.quote:
Het zijn oude beelden van waarschijnlijk een paar weken terug.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:56 schreef speknek het volgende:
[..]
Interessant. Het lijkt me een erg klein groepje om iets wezenlijks klaar te spelen alleen. Misschien voor als de Russen een Victory Day parade hadden? Of proberen ze voorraden te leveren?
Gregoriaanse vs Juliaanse kalender of zo. Of, misschien logischer, weer een gevalletje doelpalen verschuiven. Oekraïne had ook al 2 maanden geleden moeten vallen he?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, maar die 12 mei heb je volgens mij nooit eerder genoemd. Waar kom die ineens vandaan? Zomertijd of zo?
Tsjonge, heel volwassen weer.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, maar die 12 mei heb je volgens mij nooit eerder genoemd. Waar kom die ineens vandaan? Zomertijd of zo?
De dag dat Finland het NAVO lidmaatschap gaat aanvragen.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 00:56 schreef Tijger_m het volgende:
Vond ik wel, beetje sarcasme op het late uur moet kunnen tegen iemand die datums voor een nucleaire holocaust uit haar duim zuigt.quote:
Daar gaat het niet om, het is gewoon kinderachtig.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar de 12de ineens vandaan komt?
Is er op die dag iets, soms?
https://inforesist.org/ka(...)artillerii-v-40-raz/quote:How Ukrainian programmers increased the speed of artillery response by 40 times
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is gewoon kinderachtig.
Sarcasme? In dit forum, ok, dan weet ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vond ik wel, beetje sarcasme op het late uur moet kunnen tegen iemand die datums voor een nucleaire holocaust uit haar duim zuigt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:02 schreef Za het volgende:
[..]
De dag dat Finland het NAVO lidmaatschap gaat aanvragen.
Nou, weet je wat, zet een TR, dan mogen de mods dat beoordelen verder en kun jij met dat gezeik over kinderachtig ophouden wat ook nog eens off topic is, ok?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het is gewoon kinderachtig.
Rusland zou volgens jou ook al maanden geleden Oekraïne hebben verslagen en de Russen zouden als bevrijders worden onthaalt. Heb niet zoveel vertrouwen in die voorspellingen van je.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb gezegd het gebruik van een klein tactisch kernwapen.
Dat denken veel mensen en wat dan? Hoe gaat de NAVO reageren als de Oekraine plots toch bij de EU hoort via Macron en 1 of ander verdrag. Ik snap je bezorgheid zeker wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb gezegd het gebruik van een klein tactisch kernwapen.
Eh, nee, gedraag je gewoonquote:Op dinsdag 10 mei 2022 01:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, weet je wat, zet een TR, dan mogen de mods dat beoordelen verder en kun jij met dat gezeik over kinderachtig ophouden wat ook nog eens off topic is, ok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |