abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204780991
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:38 schreef pmponer het volgende:
Het zou iig niet helpen om me te overtuigen

Wat ook bijzonder is bij het kruisverhoor, werd er gevraagd naar de vermeende verkrachting met een fles.
Ik denk dat als je dat echt hebt meegmaakt. Dat je er toch wel heel anders op zou reageren. Zeker als ik de andere reacties op vragen zie
Je gaat dat toch überhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..
pi_204780996
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef Zwartwasser het volgende:

[..]
Mensen zaaien ook massaal naar mij, in de supermarkt, buiten, overal waar ik kom zwaaien mensen, zeggen gedag of toeteren. Mijn moeder zei het altijd al: jij bent bijzonder.
Leuk toch? !
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:44:48 #153
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204781035
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je gaat dat toch überhaupt niet zeggen als je er geen bewijzen voor hebt. Zoals medische rapporten..
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalled
Drop you like an ill, bad habit
pi_204781043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:44 schreef pmponer het volgende:

[..]
Nee ik denk dat ze blufpoker heeft gespeeld en Depp heeft gecalled
Niet zo intelligent van haar.
pi_204781053
twitter

"Nee, niet ge-edit, verschillende lampen." HET IS DEZELFDE FOTO! _O- _O- _O-
  dinsdag 17 mei 2022 @ 17:50:55 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_204781066
jammer dat je live niet naar tijd kunt verwijzen, maar het kruisverhoor vandaag over die vermeende verkrachting.... echt.

Ik zeg daar niet mee dat Johnny haar nooit een tik heeft verkocht, maar die verkrachting kan ik echt niet geloven.
Zodra het over details gaat begrijpt ze de vraag niet of geeft een ontwijkend antwoord. Echt bizar.
Kan de rechter niet ingrijpen? Je mag niet liegen.
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:04:35 #157
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204781183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]

"Nee, niet ge-edit, verschillende lampen." HET IS DEZELFDE FOTO! _O- _O- _O-
Yup

pi_204781239
Gevalletje borderline, die horen op de brandstapel als een compleet gestoorde heks.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
pi_204781262
Ik houd het hardnekkig nog maar op een einduitslag hung jury, maar stel dat Depp deze zaak met toch nog 'vlag en wimpel' binnenhaalt, dan vraag ik me wel af, ook omdat ik er zelf zo nu en dan naar heb verwezen: wad da fok is er allemaal anders gezegd/gedaan/gevraagd/beantwoord/verzwegen/opgebiecht/gelogen in die Engelse rechtszaak van Depp tegen The Sun?

Heeft Team Depp het toen nog te soft aangepakt?

Was de rechtbank daar 'te woke'?
Ik doe het ff rustig aan.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:14:20 #160
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:15:12 #161
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 18:16:34 #162
481998 K21
Cappuccino
pi_204781284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:11 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Gevalletje borderline, die horen op de brandstapel als een compleet gestoorde heks.
Ik vind het nu al een aardige brandstapel, hoe Camille haar helemaal sloopt. :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 18:24:44 #163
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204781351
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Daar nog wel, hier komt de psychopaat wat meer naar buiten _O-

[ afbeelding ]
[..]
Sure _O-
Toch nog steeds wel mooi, :@. Mocht willen dat dat mijn handschrift is als ik boos ben, :@ :').
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_204781418
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:14 schreef Toby56 het volgende:
Ik houd het hardnekkig nog maar op een einduitslag hung jury, maar stel dat Depp deze zaak met toch nog 'vlag en wimpel' binnenhaalt, dan vraag ik me wel af, ook omdat ik er zelf zo nu en dan naar heb verwezen: wad da fok is er allemaal anders gezegd/gedaan/gevraagd/beantwoord/verzwegen/opgebiecht/gelogen in die Engelse rechtszaak van Depp tegen The Sun?

Heeft Team Depp het toen nog te soft aangepakt?

Was de rechtbank daar 'te woke'?
Toen was koningin Camille er niet.
pi_204781480
https://twitter.com/GellertDepp/status/1345917691291430913

Natuurlijk is het allemaal met terugwerkende kracht. Maar haar hele manier van formuleren, wazig voorkomen. Die spoort niet, hoor.
pi_204781533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:33 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Toen was koningin Camille er niet.
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.
Maar het zou inderdaad kunnen dat Team Depp toen te slapjes optrad.

Het was vooral de uitslag van die zaak die ervoor zorgde dat ik er vooraf een heel hard hoofd in had dat Depp deze keer wel zou 'slagen'. En nog vraag ik me af op de op-ed in de Washington Post echt het 'einde' definitief inluidde. Ik denk dat de neergang al eerder was ingezet. Men heeft hem zijn reeds vastgelegde contracten laten uitdienen (nadat de scheiding was uitgesproken plus alle negatieve verhalen plus het wife beater-verhaal) en hem daarna aan de kant geschoven. Hollywood had immers inmiddels al genoeg shit over zich heen gekregen.

(Misschien maakt Depp een nog betere kans als hij Weinstein of Bill Cosby aanklaagt. Dankzij de stunts van o.a. die twee ging Hollywood op de tenen lopen. Om over de Woody Allens en Polanski's maar te zwijgen.)

Verder blijf ik zeggen: 50 miljoen voor Johnny, en die betaalt Amber dan de helft van haar eis (100 miljoen) terug.
Quitte.

En dan mogen de reine en onschuldige grote bazen & bazinnen van Hollywood beslissen wie van deze twee enigszins beschadigde en doorgesnoven eeuwige pubers in hun ogen het minst rein en onschuldig is.

Van mij mogen ze allebei (weer) aan de slag; bij voorkeur in een biopic over henzelf. Met de ander dan in een goeie overtuigende gastrol in andermans/andervrouws film.
Uitruilen en opnieuw beginnen.
pi_204781556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Nou ja... het gaat uiteindelijk toch vooral om de inhoud.
Maar het zou inderdaad kunnen dat Team Depp toen te slapjes optrad.

Het was vooral de uitslag van die zaak die ervoor zorgde dat ik er vooraf een heel hard hoofd in had dat Depp deze keer wel zou 'slagen'. En nog vraag ik me af op de op-ed in de Washington Post echt het 'einde' definitief inluidde. Ik denk dat de neergang al eerder was ingezet. Men heeft hem zijn reeds vastgelegde contracten laten uitdienen (nadat de scheiding was uitgesproken plus alle negatieve verhalen plus het wife beater-verhaal) en hem daarna aan de kant geschoven. Hollywood had immers inmiddels al genoeg shit over zich heen gekregen.

(Misschien maakt Depp een nog betere kans als hij Weinstein of Bill Cosby aanklaagt. Dankzij de stunts van o.a. die twee ging Hollywood op de tenen lopen.)

Verder blijf ik zeggen: 50 miljoen voor Johnny, en die betaalt Amber dan de helft van haar eis (100 miljoen) terug.
Quitte.

En dan mogen de reine en onschuldige grote bazen & bazinnen van Hollywood beslissen wie van deze twee enigszins beschadigde en doorgesnoven eeuwige pubers in hun ogen het minst rein en onschuldig is.

Van mij mogen ze allebei (weer) aan de slag; bij voorkeur in een biopic over henzelf. Met de ander dan in een goeie overtuigende gastrol in andermans/andervrouws film.
Uitruilen en opnieuw beginnen.
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).

Het is toch duidelijk dat vrijwel alle aantijgingen die die Amber doet, als los zand aan elkaar hangt? Johny Depp is slachtoffer van smaad. En het lijkt er zelfs op dat die Amber zelf handtastelijk is geweest. En niet op een liefkozende manier.
pi_204781686
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je zo'n neutrale positie hanteert (als in: het is beide tuig).

Het is toch duidelijk dat vrijwel alle aantijgingen die die Amber doet, als los zand aan elkaar hangt? Johny Depp is slachtoffer van smaad. En het lijkt er zelfs op dat die Amber zelf handtastelijk is geweest. En niet op een liefkozende manier.
Depps eigen tegenstrijdige uitlatingen over zijn eigen losse handjes hangen ook niet echt van overtuigingskracht aan elkaar.

Verder heb ik het woord 'tuig' niet gebruikt.
Ik ken een man die vroeger door zijn toenmalige vrouw werd geslagen. Toch zou ik haar niet als 'tuig' omschrijven. De dame had wel grote mentale problemen, dat wel.

Ik heb overigens ook gezegd dat Depp en Heard allebei, wat mij betreft, gewoon vrolijk verder mogen filmen.
Wel adviseer ik ze zeer goeie hulp te zoeken. Door hun eigen afwijkingen verzieken ze het leven van anderen (en van zichzelf). Het zou beter zijn als daar een einde aan kan komen.

Dat ik niet tot kamp zus of zo behoor, klopt verder wel.

Bijna alle vragen van advocaten beginnen met "toen dit en dat gebeurde, had u eerst 5 joints, 8 paddestoelen en 3 lijntjes gebruikt, klopt dat? "Ja, dat klopt."
Bij Depp speelt de drank misschien een zeker zo grote rol als drugs, maar volgens mij waren die 2 allebei tijdens hun hele relatie slechts zelden clean of nuchter.

Als ik Heards slome stem terughoor bij Twan Huys, dan had Koningin Camille iets dergelijks ook over dat fragment kunnen vragen, wat mij betreft. Maar dan zou Heard "ja" kunnen antwoorden, en dat desnoods kunnen gebruiken om aan te tonen dat ze toen niet wist wat ze zei.

Enfin.

Wat mijn 'neutrale' houding betreft: voor een avondje stappen zou ik onverwijld kiezen voor Depp. Lijkt me veel meer lol.

En mocht deze zaak aan Amber Heard heel hard duidelijk maken dat zij geen Heldin Van/Voor De Mishandelde Vrouwen is, dan denk ik dat zulks geen kwalijke zaak is. Ze is geen heldin, ook al denkt ze van wel, en ze had beter haar smoel kunnen houden en eerst in de spiegel kunnen kijken.

Verder gun ik deze twee mensenkinderen allebei het beste.
Mogen de goden hen verder behoeden voor nieuwe misstappen.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:50:58 #169
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 19:53:15 #170
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204782504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom bestaat het publiek uit haast alleen maar vrouwen :D
[ twitter ]
Vrouwen werken vooral parttime :P
pi_204783089
HAHAHA die advocaat die Depp imiteert en Depp die lacht _O- _O-
  dinsdag 17 mei 2022 @ 20:46:33 #173
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_204783155
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:42 schreef Rianne84 het volgende:
HAHAHA die advocaat die Depp imiteert en Depp die lacht _O- _O-
??
pi_204783183
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]
??
was net 2m geleden op de live feed
pi_204783185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Link?
twitter
pi_204783198
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:49 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
[ twitter ]
Haha, geweldig. Het is ook wel echt een grote clown show.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 21:04:20 #178
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204783350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:49 schreef Rianne84 het volgende:

[..]
[ twitter ]
:D
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 21:04:54 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204783358
Heb vandaag en gister niet gezien maar situatie blijft alsnog treurig en beiden zullen in meer of mindere mate een aandeel hebben in deze hele shitshow.
pi_204783369
godver die camille is on fire met haar objections :P
pi_204783375
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb vandaag en gister niet gezien maar situatie blijft alsnog treurig en beiden zullen in meer of mindere mate een aandeel hebben in deze hele shitshow.
tot nu toe wel de beste dagen om te kijken
pi_204783384
maar het is idd wel een enorme shitshows.. wel entertaining voor tijdens het werken
pi_204783539
Amber is klaar, welke getuige komt er nu? :9
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 17 mei 2022 @ 21:30:52 #184
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204783747
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:06 schreef IJsmuts het volgende:
maar het is idd wel een enorme shitshows.. wel entertaining voor tijdens het werken
True. Toch moet ik wel zeggen dat ik het wel ver vind gaan online met alle Amber-haat. Random Youtubers die hun 'professionele' mening erop loslaten en alles wat zij zegt uit elkaar halen, etc. :'). Iedereen heeft ineens spontaan kennis van borderline, PTSD, hysterische persoonlijkheidsstoornissen etc én ook allemaal zijn ze een juridische Sherlock Holmes die de gaten in het verhaal wel even weten te vinden, hoor. Bovendien weet iedereen daarnaast dat hij/zij zélf voorbeeldig zou reageren in zo'n giftige relatie die al jaren aan de gang is. Reacties terwijl je beiden waarschijnlijk helemaal doordraait en bepaalde dingen die nu raar overkomen, waren dat toen vast niet meer. Dan kan Youtuber Henk prima zeggen dat dit niet klopt en iemand dat nooit zou doen of dat het aantoont dat je CRAZY!!! bent maar dat is natuurlijk wel bullshit.

Wat dat betreft lijkt het me momenteel erg zwaar om Heard te zijn (jaja, Depp heeft het ook zwaar met een liegende Heard blablabla) terwijl Depp geheid geen engeltje is geweest en zij natuurlijk wel degelijk ook een dramatisch, zware relatie heeft ervaren met stress, verdriet en pijn.

Wel vind ik (delen van) haar verhaal ongeloofwaardig, hoor. Daar niet van. Maar die heldenstatus die Depp toegediend heeft gekregen slaat nergens op (en ik ben een Depp-liefhebber). Hij lijkt me een lastige en misschien wel vreselijke vent om mee samen te wonen (als partner).
pi_204783932
twitter
pi_204784224
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Waarom bestaat het publiek uit haast alleen maar vrouwen :D
[ twitter ]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben op hand van Johnny, maar ik lees hier veel oneigenlijke argumenten. Er zijn genoeg verwerpelijke kerels die hordes vrouwelijke fans hadden (Manson, anyone?). En het argument dat Heard op bepaalde vragen niet reageert zoals je van een slachtoffer zou verwachten, vind ik curieus. Slachtoffers reageren vaak op manieren die anderen niet verwachten. Da's op zich geen signaal dat iemand geen slachtoffer is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_204784436
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
True. Toch moet ik wel zeggen dat ik het wel ver vind gaan online met alle Amber-haat. Random Youtubers die hun 'professionele' mening erop loslaten en alles wat zij zegt uit elkaar halen, etc. :'). Iedereen heeft ineens spontaan kennis van borderline, PTSD, hysterische persoonlijkheidsstoornissen etc én ook allemaal zijn ze een juridische Sherlock Holmes die de gaten in het verhaal wel even weten te vinden, hoor. Bovendien weet iedereen daarnaast dat hij/zij zélf voorbeeldig zou reageren in zo'n giftige relatie die al jaren aan de gang is. Reacties terwijl je beiden waarschijnlijk helemaal doordraait en bepaalde dingen die nu raar overkomen, waren dat toen vast niet meer. Dan kan Youtuber Henk prima zeggen dat dit niet klopt en iemand dat nooit zou doen of dat het aantoont dat je CRAZY!!! bent maar dat is natuurlijk wel bullshit.

Wat dat betreft lijkt het me momenteel erg zwaar om Heard te zijn (jaja, Depp heeft het ook zwaar met een liegende Heard blablabla) terwijl Depp geheid geen engeltje is geweest en zij natuurlijk wel degelijk ook een dramatisch, zware relatie heeft ervaren met stress, verdriet en pijn.

Wel vind ik (delen van) haar verhaal ongeloofwaardig, hoor. Daar niet van. Maar die heldenstatus die Depp toegediend heeft gekregen slaat nergens op (en ik ben een Depp-liefhebber). Hij lijkt me een lastige en misschien wel vreselijke vent om mee samen te wonen (als partner).
Het is net FOK! :+
pi_204784619
quote:
Wel vind ik (delen van) haar verhaal ongeloofwaardig, hoor. Daar niet van. Maar die heldenstatus die Depp toegediend heeft gekregen slaat nergens op (en ik ben een Depp-liefhebber).
Ja, eens. Sommige van die fans projecteren wel heel veel op hem, terwijl ik dan soms wel denk: je kent die hele kerel niet. Maar volgens mij zijn 't allemaal ook vooral fantasieën in hun eigen hoofd, terwijl ze ondertussen stiekem dromen dat zij z'n reddende engel mogen gaan zijn die hem het geloof in de liefde weer teruggeeft.

quote:
Hij lijkt me een lastige en misschien wel vreselijke vent om mee samen te wonen (als partner).
Ik denk ook niet dat ik het met 'm uit zou houden. Nuchter lijkt ie me prima te doen en denk ik dat het een lieve man is die z'n vriendin/vrouw echt wel op handen kan dragen, maar ik moet niks hebben van dat gezuip en al die drugs. Denk dus dat ik als partner vrij snel vertrokken zou zijn. Ik kan een laveloze man gewoon moeilijk serieus nemen, dat zit echt op m'n allergie.
pi_204784749
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]
Ja, eens. Sommige van die fans projecteren wel heel veel op hem, terwijl ik dan soms wel denk: je kent die hele kerel niet. Maar volgens mij zijn 't allemaal ook vooral fantasieën in hun eigen hoofd, terwijl ze ondertussen stiekem dromen dat zij z'n reddende engel mogen gaan zijn die hem het geloof in de liefde weer teruggeeft.
[..]
Ik denk ook niet dat ik het met 'm uit zou houden. Nuchter lijkt ie me prima te doen en denk ik dat het een lieve man is die z'n vriendin/vrouw echt wel op handen kan dragen, maar ik moet niks hebben van dat gezuip en al die drugs. Denk dus dat ik als partner vrij snel vertrokken zou zijn. Ik kan een laveloze man gewoon moeilijk serieus nemen, dat zit echt op m'n allergie.
Plus dat ie als ie onder invloed is, ook gewoon een engerd is. Lijkt me erg lastig.
pi_204785270
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef Eikenbomen het volgende:

[..]
Plus dat ie als ie onder invloed is, ook gewoon een engerd is. Lijkt me erg lastig.
Ja, mensen onder invloed vind ik sowieso altijd wel een beetje eng. Ik heb zelf nog nooit gedronken of iets gebruikt, dus zou ook echt niet weten hoe het is. Ik vind het altijd onvoorspelbaar en weet nooit zo goed wat ik aan moet met mensen die echt duidelijk onder invloed zijn. Dat wil je dan dus echt niet in een partner.
pi_204785499
quote:

[..]

Tsja,
Depp noemt zijn gillende fans 'relatives' en dan lees je op sociale media en Youtube tranentrekkende commentaren wat een lieve schat hij is.
Ik vind het eerder getuigen van grote eenzaamheid, en vervreemding van de werkelijke wereld.

En die ex-en van Depp, die zeggen hem een lieve engel te vinden, maar toch destijds de kuierlatten hebben genomen. En, voor zover mij bekend, ook niet onder ede wensen te getuigen dat hij een lieve engel is.

Depp is een held omdat hij naar beneden kijkt en wat zit te tekenen, nadat hij ooit heeft beloofd dat Heard zijn ogen nooit meer zal zien
Heard is een liegende geschifte trien omdat ze regelmatig naar de jury kijkt als ze in de getuigenbank zit.

Was het andersom en keek Heard de halve rechtszaak naar beneden, dan was zij ongetwijfeld een geschifte trien die de waarheid en werkelijkheid niet onder ogen wil zien.
En zou Depp de halve rechtszaak naar de jury kijken, dan was hij in de ogen van zijn miljoenen fans zonder twijfel een held geweest, die stoer aangeeft niet om de waarheid heen te willen draaien en mensen recht in de ogen durft te zien.

Uiteindelijk gaan in de rechtbank zelf toch wat meer objectieve oordelen over deze zaak beslissen.
En ik zie nog steeds niet gebeuren dat de volledige jury overtuigd is van 1 (kei)hard oordeel ten faveure of ten nadele van één van beide partijen.

Zoals een door mij gerespecteerd familielid vroeger altijd placht te zeggen: "waar er twee scheiden, hebben er twee schuld."
pi_204786120
quote:

[..]

Volgens mij moet je ze beiden geen heldenstatus toekennen. Zoals gezegd vind ik Depp in de rechtbank ook constant acteren en niet al te oprecht overkomen. Geforceerd stiltes laten vallen, niet oprechte lachjes etcetera. Maar mensen vinden dat geweldig doordat het ze doet denken aan Pirates of the Carribean ofzo.

Depp lijkt me geen lievertje. En Heard heeft zelf ook schuld in deze zaak. Ik denk dan wel, span geen rechtszaken aan als je zelf ook een flink aandeel hebt. Als je jezelf allebei slecht hebt gedragen is het verstandigste wat je kunt doen de hele zaak achter je laten, de ander nooit meer te zien en zo snel mogelijk doorgaan met je leven.

Omdat Heard precies in 2016 (het Metoo-jaar) die hele zaak heeft opgestart vind ik dat niet zo netjes van haar.
pi_204786859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:52 schreef Aaltje1978 het volgende:

[..]
Ja, eens. Sommige van die fans projecteren wel heel veel op hem,
[..]

Dat zie je hier ook al. Mensen posten met een felheid en overtuiging of het een goede vriend(in) van ze betreft.

Zelfs bij een goede bekende kun je helemaal niet weten welke donkere kanten iemand allemaal wel niet heeft, laat staan bij iemand die je alleen uit films/media kent.

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 18-05-2022 10:24:09 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204786971
De moraalridders zijn gearriveerd.
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:34:43 #195
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_204787504
Heard is onschuldig, het bewijs dat zij heeft laten zien, alle blauwe plekken schrammen van glas getuigenverklaringen in deze zaak is niets tegen in te brengen en onomstotelijk bewijs dat Depp een schoft is.

#BelieveAllWomen #IStandWithHeard
pi_204787548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij moet je ze beiden geen heldenstatus toekennen. Zoals gezegd vind ik Depp in de rechtbank ook constant acteren en niet al te oprecht overkomen. Geforceerd stiltes laten vallen, niet oprechte lachjes etcetera. Maar mensen vinden dat geweldig doordat het ze doet denken aan Pirates of the Carribean ofzo.

Depp lijkt me geen lievertje. En Heard heeft zelf ook schuld in deze zaak. Ik denk dan wel, span geen rechtszaken aan als je zelf ook een flink aandeel hebt. Als je jezelf allebei slecht hebt gedragen is het verstandigste wat je kunt doen de hele zaak achter je laten, de ander nooit meer te zien en zo snel mogelijk doorgaan met je leven.

Omdat Heard precies in 2016 (het Metoo-jaar) die hele zaak heeft opgestart vind ik dat niet zo netjes van haar.
Heard is gisteren helemaal gefileerd door de advocaten van Depp. Er is werkelijk waar niks meer over van haar aantijgingen. Knap als ze hier nog zonder grote kleerscheuren uit gaat komen.
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:54:42 #197
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_204787635
quote:
9s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:34 schreef S95Sedan het volgende:
Heard is onschuldig, het bewijs dat zij heeft laten zien, alle blauwe plekken schrammen van glas getuigenverklaringen in deze zaak is niets tegen in te brengen en onomstotelijk bewijs dat Depp een schoft is.

#BelieveAllWomen #IStandWithHeard
:D
_O-
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:07:49 #198
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:08:25 #199
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:11:25 #200
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: