Het is meer een algemene vraag danwel constatering. Ik vind het niet netjes om bij rechtzaken publiekelijk een kant te kiezen op basis van je onderbuikgevoelens, zeker als publiek figuur heb je een bepaalde verantwoordelijkheid. Voor je het weet doe je een Maurice de Hondt die Ernest Louwes onterecht beschuldigde van moord.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare vraag op wat ik post?
objection speculation!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:02 schreef Injetta het volgende:
Alles bij elkaar genomen kom ikzelf tot de conclusie dat Amber een groot deel verzint, maar…. Er zijn opnames waarin Depp duidelijk onder invloed loopt te raaskallen en met spullen smijt. Ik denk dan ook dat hij ook niet altijd zijn handen heeft thuisgehouden tijdens die ruzies.
Deze twee haalden bij elkaar het slechtste naar boven. Ook nu nog na de scheiding doen ze beiden hun best om de ander publiekelijk door het slijk te halen en hun carrières te schaden.
Ze hebben beiden schuld en hoeven elkaar niets te betalen en moeten gewoon verder gaan met hun leven en de banden met vrienden en mensen in de filmbussines weer weer aanhalen.
#GeenEnkelTeam hier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
#TeamJohnny hier
JD zal zich best misdragen hebben tijdens zijn depressieve periodes waar hij naar de fles en de pillen greep, maar ik geloof er weinig van dat hij zonder provocatie AH te lijf is gegaan. AH is een manipulatieve sociopaat die bewust de carriere van JD heeft verwoest. Dat verhaal ook met dat vingertopje, dat volgens AH kwam doordat JD een antieke telefoon kapot had geslagen, maar vervolgens met die gehavende hand AH bij de strot kon pakken en met de andere hand haar verkrachten met een fles
En al die keren dat ze mishandeld was door JD, heeft ze zich nooit door een arts laten helpen en is er geen enkel anders bewijs dat zoiets gebeurd is. Terwijl mevrouw wel zo gehaaid is overal foto's, filmpjes en geluidsopnames van JD te maken als hij bezopen was of met servies aan het smijten was.
Ook dat verhaal over de 7 miljoen dollar die ze aan de scheiding overhield en ze aan goede doelen gedoneerd zou hebben. Al die jaren later bleek dat ze maar een fractie daarvan ook echt had weggegeven en de rest slechts had toegezegd. 'Ja maar toezeggen is voor mij het zelfde als doneren!'
Dat lijkt me inderdaad wel duidelijk. Voor Heard is het enige goede doel zichzelf. Ze heeft zich waarschijnlijk tot Koningin van de #metoo beweging willen laten kronen, maar het lijkt er niet op dat ze daar, in meerdere opzichten, de juiste bagage voor heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[...]
Ook dat verhaal over de 7 miljoen dollar die ze aan de scheiding overhield en ze aan goede doelen gedoneerd zou hebben. Al die jaren later bleek dat ze maar een fractie daarvan ook echt had weggegeven en de rest slechts had toegezegd. 'Ja maar toezeggen is voor mij het zelfde als doneren!'
Dus omdat Depp drugs gebruikte, hetgeen hij overigens gewoon erkent, zijn de aantijgingen van Heard dat Depp sloeg en haar verkrachte met een fles waar? Ik weet niet, maar die conclusie is wel erg snel getrokken. Vooralsnog ligt er geen bewijs dat Depp fysiek agressief was, en dat terwijl het gestelde slachtoffer zoals gezegd dol was op foto’s en geluidsopnamen maken. Enkele feit dat Depp drugs gebruikte is m.i. onvoldoende om de sprong naar het door Heard gestelde geweld te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Toby56 het volgende:
[..] als je nagenoeg niets hebt meegekregen over Johnny Depp buiten je eigen bioscoopbezoek en tv-avondjes om. Depressie is eigenlijk niet echt iets om lollig over te doen, maar als Depp alleen maar naar drank en dope greep wanneer hij depressief was, dan is hij zowat zijn hele leven depressief geweest. Hij staat al decennia bekend als een 'liefhebber'. Met figuren als Keith Richards en Iggy Pop als zijn grootste idolen, hoeft niemand dat ook te verbazen. […]
Prima allemaal wat mij betreft, maar een dergelijk gebruik van bepaalde middelen kan wel sneller leiden tot excessieve toestanden. Dat blijkt maar weer uit deze rechtszaak.
Sterker nog, Heard vond het nodig foto's te maken van een "passed out". Johnny, want dan had hij weer eens drugs genomen. Hij werd dus volgens haar bewijs niet agressief, maar viel ervan in slaap.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dus omdat Depp drugs gebruikte, hetgeen hij overigens gewoon erkent, zijn de aantijgingen van Heard dat Depp sloeg en haar verkrachte met een fles waar? Ik weet niet, maar die conclusie is wel erg snel getrokken. Vooralsnog ligt er geen bewijs dat Depp fysiek agressief was, en dat terwijl het gestelde slachtoffer zoals gezegd dol was op foto’s en geluidsopnamen maken. Enkele feit dat Depp drugs gebruikte is m.i. onvoldoende om de sprong naar het door Heard gestelde geweld te maken.
Nee, het woord 'dus', waarmee je eerste zin begint, gaat wat mij betreft te ver. Dus (sic!) wat dat betreft zijn we het eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 06:59 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dus omdat Depp drugs gebruikte, hetgeen hij overigens gewoon erkent, zijn de aantijgingen van Heard dat Depp sloeg en haar verkrachte met een fles waar? Ik weet niet, maar die conclusie is wel erg snel getrokken. Vooralsnog ligt er geen bewijs dat Depp fysiek agressief was, en dat terwijl het gestelde slachtoffer zoals gezegd dol was op foto’s en geluidsopnamen maken. Enkele feit dat Depp drugs gebruikte is m.i. onvoldoende om de sprong naar het door Heard gestelde geweld te maken.
Goede vraag. Zou het nog verschil maken dat die uitspraak in VK is gedaan en deze in de USA?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:29 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben niet jurist genoeg, maar stel dat deze rechtbank straks WEL 7-0 in het voordeel van Depp beslist, en hij ook wordt vrijgesproken van fysiek geweld jegens Heard... kan hij dan alsnog The Sun tot een rectificatie en/of zelfs tot bijvoorbeeld betaling van eerder gemaakte proceskosten dwingen?
(Ik vermoed van niet overigens; de vorige (Britse) zaak is tot aan het hoger beroep reeds door Depp verloren.)
Is hier al benoemd want is van begin mei,quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:10 schreef Scorpie het volgende:
Heard heeft het dus verneukt door Kate Moss te noemen tijdens haar getuigenis.
Hierdoor mogen JD zijn advocaten het nu over Moss hebben en haar zelfs laten getuigen r niet alleen dat, ze mogen ook de exen van Heard erbij halen,waarvan 1 van de exen een vermeende mishandeling heeft ondergaan.
https://www.hln.be/showbi(...)k-blij-mee~aca4f4cf/
Deze conclusie vind ik ook weer wat ver gaan want dat zou nog kunnen liggen aan het soort drugs. Ik weet niet wat ze zei over de drugs die hij nam in de situaties dat hij out ging? Misschien ging dat niet om coke bijvoorbeeld maar dat hij cocaïne op andere momenten gebruikte.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:06 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Sterker nog, Heard vond het nodig foto's te maken van een "passed out". Johnny, want dan had hij weer eens drugs genomen. Hij werd dus volgens haar bewijs niet agressief, maar viel ervan in slaap.
Ik meen wel te hebben gelezen dat Depp de nu lopende zaak sowieso niet in het VK kon doen, vanwege het grote risico dat de rechter gewoon naar die vorige zaak kon verwijzen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Goede vraag. Zou het nog verschil maken dat die uitspraak in VK is gedaan en deze in de USA?
Hij kon deze zaak alleen maar hier doen omdat het nu gaat om een Amerikaanse op-ed. dat andere artikel stond in The Sun dus vandaar dat dat daar moest.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik meen wel te hebben gelezen dat Depp de nu lopende zaak sowieso niet in het VK kon doen, vanwege het grote risico dat de rechter gewoon naar die vorige zaak kon verwijzen.
Dus het feit dat er zich 2 verschillende landen & rechtssystemen op hebben gestort, speelt ongetwijfeld een rol.
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 08:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hij kon deze zaak alleen maar hier doen omdat het nu gaat om een Amerikaanse op-ed. dat andere artikel stond in The Sun dus vandaar dat dat daar moest.
Dat is het mooie van liegen, je verspreekt jezelf altijd wel een keer.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 07:10 schreef Scorpie het volgende:
Heard heeft het dus verneukt door Kate Moss te noemen tijdens haar getuigenis.
Hierdoor mogen JD zijn advocaten het nu over Moss hebben en haar zelfs laten getuigen r niet alleen dat, ze mogen ook de exen van Heard erbij halen,waarvan 1 van de exen een vermeende mishandeling heeft ondergaan.
https://www.hln.be/showbi(...)k-blij-mee~aca4f4cf/
Dat is een referentie aan een moment uit een ondervraging van Depp in de eerste week, door Ben Rottenborn (van Team Heard).quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is deze droge zooi dan?!A million alpacas,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |