Nee klopt vergetenquote:Op maandag 9 mei 2022 15:51 schreef GeorgeM het volgende:
Volgens mij is er door Poepzur nog geen nieuw topic geopend van UK? Ik zag ‘m in ieder geval niet.
Okee, dan is ‘t geregeld. Geen probleemquote:
quote:Op woensdag 11 mei 2022 11:17 schreef Greys het volgende:
Och die arme UK-ers weten toch gewoon niet waar ze het zoeken moeten met hun zenuwen en hoop.![]()
[ twitter ]
Ik kan ze niet meer aanklikken, maar ergens wil ik dat ook nietquote:Op donderdag 12 mei 2022 00:06 schreef Greys het volgende:
@:thevulture ik wil weten wat je vindt. Ik vind z'n bewegingen namelijk niet tι op het ESF. Oh en niet klikken als je het niet wilt zien want het zijn dus de echte camerabeelden die kennelijk alweer gelekt zijn. Het einde staat eronder in de volgende tweet.
Alles eraan schreeuwt winnaar voor mij.
[ twitter ]
Eensquote:Op donderdag 12 mei 2022 08:47 schreef Evenstar het volgende:
Ik blijf er bij dat dit te weinig televote punten gaat pakken om te winnen. Leuke gast, kan prachtig zingen, maar dit nummer is gewoon niet goed genoeg om de televoters, die dit voor het eerst horen, te pakken. Denk ik.
Eerste paar keer dat ik dit nummer hoorde heb ik het afgezet. Na een paar keer kon ik het wel wat meer waarderen en eigenlijk denk ik dat de gemiddelde kijker dat ook gaat hebben.
Het is een raar jaar en behalve Oekraοne is het eigenlijk helemaal open.
Helemaal goed, daarom zette ik het er speciaal bij, niet kijken als je niet wilt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 08:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan ze niet meer aanklikken, maar ergens wil ik dat ook niet
Dat! Het is toch heerlijk dat die landen όberhaupt dit jaar zo veel hoop mogen hebben!quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:14 schreef Nexum het volgende:
UK ιn Spanje in 1 editie van uberflop naar misschien wel de top 2 waar het om gaat draaien zaterdag. Ongelofelijk
Hoop zoooo dat ze dit aanhouden. Breng You Decide NOOIT meer terug en hou Benidorm Fest juist aan!!quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat! Het is toch heerlijk dat die landen όberhaupt dit jaar zo veel hoop mogen hebben!
Ja, je hebt nu ook wel ιcht het idee dat ze er super veel moeite in hebben gestopt en hun best hebben gedaan om het beste te doen wat mogelijk is voor hun ESF-act. Iets wat de afgelopen jaren niet echt gebeurde.quote:Op donderdag 12 mei 2022 10:14 schreef Nexum het volgende:
UK ιn Spanje in 1 editie van uberflop naar misschien wel de top 2 waar het om gaat draaien zaterdag. Ongelofelijk
Leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 11:11 schreef Guanabana het volgende:
Net geόpload door de BBC, Sam Ryder's journey to Eurovision:
Aaah elke keer als hij “searched around” zingt (van I’ve searched around the universe) vind ik dat zo lekker! Want dat ‘searched’ is nog in hoge kopstem en hij kan zo mooi natuurlijk switchen naar de buikstem in ‘around’quote:
Maar de Britse inzending wordt normaal nooit opgehypedquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de zoveelste onterecht opgehypete Britse inzending. Maar we gaan het zien.
De zoveelste? De laatste keer dat een Britse inzending werd opgehypet was toen ze Blue stuurden.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:17 schreef Slobeend het volgende:
Persoonlijk vind ik dit de zoveelste onterecht opgehypete Britse inzending. Maar we gaan het zien.
En zelfs dat was nog geen tiende van de huidige 'hype' volgens mij.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
De zoveelste? De laatste keer dat een Britse inzending werd opgehypet was toen ze Blue stuurden.
Blue rip. Goed nummer, maar die hadden echt heel veel problemen met staging en met de audio (in-ears stuk, microfoon die half werkte etc). Jammer wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
De zoveelste? De laatste keer dat een Britse inzending werd opgehypet was toen ze Blue stuurden.
Gehypt voor de laatste plaats ja. In dat opzicht zijn ze wel succesvol geweest.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Maar de Britse inzending wordt normaal nooit opgehyped
quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gehypt voor de laatste plaats ja. In dat opzicht zijn ze wel succesvol geweest.
Hype is misschien wat overdreven maar ze worden vaker hoger ingeschat dan uiteindelijk blijkt toch? James Newman vorig jaar die met 0 punten eindigde stond volgens mij top-15 of (20?) bij de bookmakers? Misschien zit ik er volledig naast en eindigt Ryder top-5 maar ik vind er niet zoveel aanquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
DIT JAAR 25 JAAR GELEDEN EN ALLEEN DAAROM ZOU HET GAAF ZIJN ALS HIJ NA 25 JAAR WINTquote:
En dat laatste mag he.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hype is misschien wat overdreven maar ze worden vaker hoger ingeschat dan uiteindelijk blijkt toch? James Newman vorig jaar die met 0 punten eindigde stond volgens mij top-15 of (20?) bij de bookmakers? Misschien zit ik er volledig naast en eindigt Ryder top-5 maar ik vind er niet zoveel aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |